Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

Stargirl skrev 2009-10-10 11:08:46 följande:
    Kanske en bättre bild. Det är en massa fack en en karbinhak som sitter fast för att kunna häna upp grejer. Två behållare med termo funktion. Den ena för dryck och den andra för mat (eller vad man nu vill) Karbinhaken kan (som jag förstått) fästas på behållarna för att kunna fästa dem på andra ställen.Skötunderlägg, helt basic sådan. Gummerad botten och insda av axelremmen. Väskan står självständigt på golvet när man ställer ner den (underlättar vid blöjbyten etc)
    Bakom varje behållare sitter även en "krok" för att sätta fast dem i ngt....vad vet jag inte. Bältet *s*
  • Stargirl
    imsel skrev 2009-10-10 12:49:29 följande:
    Shit vad ni skriver här :ODet låter ju bra! Så det känns lite mer som gummi alltså?Det blir så jobbigt ljud på s3:an när man går på snön, ja samt att det guppar väldigt mycket.Nån som gått på snö och kan säga hur det är?
    Ja det ÄR gummi. Jag har gått på snö i 4 vintrar med en Bugga. Guppigt? Näe upplevs inte så alls av mig.
  • Stargirl
    FruAhlander skrev 2009-10-10 12:57:43 följande:
    Åhhh, TACK... Vill ha den i vitt läder
    Jag måste säga att den är ursnygg i vitt läder.
    Sådär lyxig men ändå ren och avskalad.
  • Stargirl
    FruAhlander skrev 2009-10-10 13:11:25 följande:
    Exakt rätt ord! Den kommer bli sååå snygg till offwhite åkpåse... Hoppas att den går att shoppa snart!!
    Den ska finnas i butik redan vad jag förstått?
  • Stargirl
    NaBas skrev 2009-10-10 14:00:30 följande:
    får man fråga här? när började ni ha era bebisar i sittdelen? har en 5 månaders, han vill så gärna se sig omkring men alla säger att det är förtidigt att börja använda sittdelen?
    "alla" vet alltså inte ett skit Byt till sittdelen bara. Vid 5 månader är man tillräckligt gammal.
  • Stargirl
    NaBas skrev 2009-10-10 14:04:48 följande:
    har tänkt åka in till ngn afffär som säljer bugaboo för att han ska provsitta..men tack för ditt svar!
    Montera på sittdel och åkpåse och testa och kör en dag. Om du ängrar dig är det bara att montera tillbax liggdelen.
  • Stargirl
    Mamisita skrev 2009-10-10 17:40:28 följande:
    stargirl: tack för bilderna! Vet du om det går att fästa en sådandär "sits" på den nya brädan?Måste kika närmare på den väskan (bbs egna)känner jag ju Petunia är också fin men känns mer svårmatchad... måste nog se live innan jag bestämmer mig. Är ju som sagt ännu ingen brådska men känner mig redan rörelsemässigt begränsad så all ev shopping bör ses ut snart så kan man ju i värsta fall bara sitta hemma och klicka hem saker
    Inte ännu. Tiny Tot är ju en parasit på Bugaboo så de överlever inte om de inte utvecklar en sits snabbt som ögat till den nya stråbrädan. Så snart ska du se kommer den sådan ut i butik.
  • Stargirl
    FruAhlander skrev 2009-10-10 17:45:39 följande:
    VART shoppade du din vita Bugga-skötväska?Har varit inne på kidzshop, men där finns den inte att klicka hem ännu... Måste ha den snart!! *smått desperat*
    Har sett dem även på NK. Jag tror att jag hört att de är slut för beställning. Så det som finns i butik är det som finns. Så ring och lägg undan imorgon är mitt tips.
  • Stargirl
    imsel skrev 2009-10-11 00:39:40 följande:
    Har lite fler funderingar/frågor..Bor ju långt upp i norr, men många månader av snö.Är det lönt att köpa en bugaboo då?Jag menar, jag kommer väl ha vinterhjulen största delen av året..Hur är dom eg, är dom lite svängbara eller inte? (Tyckte jag läste det nånstans)Funderar antingen på en sån, Quinny freestyle, Kronan eller bara en vanlig tråkig Emmaljunga..sport eller vad den heter med bara sittdel.
    Jag hade gjort så här. Köpt en begagnad Bugaboo Frog eller en äldre Cameleon som jag hade pipmat upp med lite nya tyger (kanske hemmasydda). Perfekt att ha under sommar,vår och höst samt i köpcentrum och liknande. Sedan skulle jag köpa en 4 hjuling med fasta fyra hjul som komplement. Köpt även den begagnad så då skulle du få två vagnar till priset av ett och därmed ha en perfekt vagn för varje väder
  • Stargirl
    mangonuff skrev 2009-10-10 19:16:01 följande:
    en snabb fråga - ska verkligen åkpåsen handtvättas?
    Jag tvättar i fintvättsprogram utan sköljmedel och bara lite tvättmedel. Funkar finemang.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19