Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo-tråd nr 19

imsel skrev 2009-10-11 11:24:42 följande:
    Fast om jag ändå ska köpa en till vagn att ha på vintern, kan jag ju lika gärna behålla teutonian..Och det är snö även hela vårewn och hösten Visst vill jag gärna ha en bugaboo, men om den ändå inte är så bra att ha på vintern så känns det ju onödigt En liten anledning till att jag inte köper en annan vagn är för att jag köpte Teutonian ny.. eller svärmor gjorde. Och det var bara några månader sen..Åh, skulle så gärna vilja testa en bugaboo men det kommer jag inte kunna.
    Jag är inte säker att du behöver en annan vagn. Buggans snöhjul är ju stora och fasta. Det är flera i tråden som bor i Norrland och då det plgas så bra och snabbt där är det ofta lättare med en Bugga än i sthlm då här vet man inte hur man plogar och det år inte direkt snabbt
  • Stargirl
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-13 19:50:42 följande:
    Är 5500 okej pris för en begagnad? Inklusive en bilstol, men det står inte hur gammal den är eller vad det är för slags bilstol....Kan ju åka och kika på den iaf Något särskilt man skall tänka på när man kikar begagnad??
    Beror helt på. Ålder, skick, vad det är för typ av babyskydd osv. Men jag tycker inte att priset är helt tokigt.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-15 10:06:31 följande:
    [Skvaller-tag] För dem som är sugna på en butiksny Frog så ska tydligen ett fåtal Frogar säljas i butik nu under hösten. Grå/marin Frog + marin åkpåse och parasoll i ett paket för bara 7500:-  Kanonpris tycker jag. Så är man sugen så kanske man ska försöka boka en redan nu. *dregglar ymnigt*(ingen annons för jag har ingen Frog att sälja. Jag har faktiskt ingen Frog alls. )
    Vet du vem som säljer dessa? Utvalda butiker eller är det alla? En ny frog kostade ju utan tillbehör 7500 när de såldes 2004 i Sverige.
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-15 12:28:26 följande:
    Så spännande! Tyvärr behöver jag ju ingen Kan omöjligt köra tre Frogar på en gång Men det är alltså med både sitt- och liggdel? Vad är anledningen till denna försäljning?
    Ja de är helt kompletta med allt som tillhör en frog + åkpåse + skötväska + parasoll
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-15 13:17:56 följande:
    Vilken skötväska är det? "Ryggsäcken"? Men det finns alltså bara marin eller grå? Vet du anledningen till att de säljs här? Säljs de i hela Europa eller bara i Sverige?
    Marinblå. Bara i Sverige. Det finns ett fåtal kvar. Det blir en engångsleverans med det här paketet. Jag tror detta är vagnar som blivit över.
    2 års garanti som vanligt (har jag hört) men jag vet inte alls vem som ska få dem......verkar ingen som vet. Kanske ngn som kör dessa som en helgdeal eller kampanj. Dont know.
  • Stargirl
    Stargirl skrev 2009-10-15 13:21:07 följande:
    Marinblå. Bara i Sverige. Det finns ett fåtal kvar. Det blir en engångsleverans med det här paketet. Jag tror detta är vagnar som blivit över.2 års garanti som vanligt (har jag hört) men jag vet inte alls vem som ska få dem......verkar ingen som vet. Kanske ngn som kör dessa som en helgdeal eller kampanj. Dont know.
    Näe den är grå på utsidan och marin på insidan. Det där quiltade tyget är marinblått.
    Skötväskan är marin, åkpåse och parasoll är marin.
    Det är en härlig ljusgrå färg som är väldigt ovanlig. En väninna som jobbade i en barnbutik då frog såldes minns inte alls den färgen.
    7500 är ett kap.....
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-15 16:40:31 följande:
    Nej, det är nytt. med 2 års garanti. Det kommer komma till butik när som helst vad jag förstår.Vad jag har hört så kommer erbjudandet finnas på Kidzshop.
    Hörde även om Bonti i sthlm. Vet ej om det stämmer. Men värt att kolla upp och reservera. Frog är för härlig *love* hade en marinblå 2004.
  • Stargirl

Så här ser erbjudandet ut.....grå/marin frog, parasoll, åkpåse och skötväska. Men vet fortfarande inte vem som får ha den.
  • Stargirl
    Miss Boring skrev 2009-10-15 17:14:57 följande:
    Snyggt!!! Men själva vagnen är alltså grå då? Marint foder i sufflan gissar jag...
    Ja vagnen är grå med marint foder i sufflan och i liggdelen. Sen har ju liggdelen en annan typ av lock (som du ju vet) och en liten sådan "påse" till maddrassen i liggdelen.
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-10-15 17:17:42 följande:
    *dregglar ymnigt*
    Jag måste säga det samma.....Men funderar fortfarande om priset stämmer. Men vi får väl vänta och se.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19