• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • FridaLee
    Shoegirl skrev 2009-10-19 11:31:46 följande:
    Det snabba svaret är väl - ja.De tillverkades väl bara i 10 ex vad jag läst. ?
    ok, detvar som jag trodde men tänkte fråga iaf. tack för svar.
  • Stargirl
    myHappiness skrev 2009-10-19 11:22:19 följande:
    Babyhus har väl inte bugaboo?? Hade inte sist jag var där... Bara massa polska babyartiklar o nån enstaka lodgerbunker.
    De har bytt ägere för ett par månader sedan och ändrat sortimentet. De har Bugaboo. Vet för jag var där för ett par veckor sedan av en slump.
  • Stargirl
    FridaLee skrev 2009-10-19 11:28:40 följande:
    En fråga min kompis ska ha barn och har såklart förälskatsig i Marc Jacobs Bugaboo vagnen. Till min fråga är det helt kört att få tag på en?
    Jag tror det är i princip omöjligt. De såldes i så små kvantiteter 15 st har jag för mig. Men det svarta chassit finns ju nu på (RED) denim vagnen.....om det är ngn tröst
  • thj
    Stargirl skrev 2009-10-19 11:46:39 följande:
    Jag tror det är i princip omöjligt. De såldes i så små kvantiteter 15 st har jag för mig. Men det svarta chassit finns ju nu på (RED) denim vagnen.....om det är ngn tröst

Kom just på att hmm jag har ju silversetet och en grå bas vill ha en red då kan jag ju låtsas att jag har en Marc Jacobs eller hur?

Kram

• Noiis
    straw2008 skrev 2009-10-19 11:17:02 följande:
    kan inte fatta vad bontis problem är? De borde INTE få vara återförsäljare av varken phil & teds eller bugga så som de rackar ner på de vagnarna... uruselt
    vilken bonti butik menar ni? jag har alltid blivit bemött med ett glatt leende och har aldrig varit med om att bonti är negativa till bugaboo! däremot upplever jag dom som ärliga! speciellt en tjej som jag hade mycke kontakt med under en period.
  • LillaÄlskadePyret

Noas mamma skrev 2009-10-19 11:57:41 följande:

vilken bonti butik menar ni? jag har alltid blivit bemött med ett glatt leende och har aldrig varit med om att bonti är negativa till bugaboo! däremot upplever jag dom som ärliga! speciellt en tjej som jag hade mycke kontakt med under en period.
    Jag var på Bonti på Norrtullsgatan - hon som hjälpte oss var supertrevlig, men hon rekommenderade inte Buggan. Hon hade haft både Teutonia Cosmo och Bugaboo Cameleon och sa att kvaliteten mellan märkena är natt och dag. Och att de fick reklmationer på i stort sett alla Bugaboo's men knappt några alls på Teutonias vagnar...så hon var trevlig och hjälpsam, men ingen Bugga-fan...
  • modestyclara

Jag har bara varit på Norrtullsgatan och där finns det en tjej som vet nåt och de andra har noll koll och är rätt dryga. Jag har demat både bugaboo och phil&teds för kunder när personalen gått bet...Pinsamt med så okunnig personal tycker jag.
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-19 12:06:50 följande:
    Noas mamma skrev 2009-10-19 11:57:41 följande: Jag har bara varit på Norrtullsgatan och där finns det en tjej som vet nåt och de andra har noll koll och är rätt dryga. Jag har demat både bugaboo och phil&teds för kunder när personalen gått bet...Pinsamt med så okunnig personal tycker jag.
    Jag vet en tjej på Bonti Karlavägen som har stenkoll. {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Noiis
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-10-19 11:59:57 följande:
    Jag var på Bonti på Norrtullsgatan - hon som hjälpte oss var supertrevlig, men hon rekommenderade inte Buggan. Hon hade haft både Teutonia Cosmo och Bugaboo Cameleon och sa att kvaliteten mellan märkena är natt och dag. Och att de fick reklmationer på i stort sett alla Bugaboo's men knappt några alls på Teutonias vagnar...så hon var trevlig och hjälpsam, men ingen Bugga-fan...
    okej ja men smaken e ju som baken min svägerska älskar sin Stokke och fattar inte hur jag kunde sälja den till henne för att sedan köra en så "hemsk" vagn som cameleon.
    som sagt alla tycker vi olika
    modestyclara skrev 2009-10-19 12:06:50 följande:
    Jag har bara varit på Norrtullsgatan och där finns det en tjej som vet nåt och de andra har noll koll och är rätt dryga. Jag har demat både bugaboo och phil&teds för kunder när personalen gått bet...Pinsamt med så okunnig personal tycker jag.
    oki jag har aldrig hittat dig utan kör på den på karlavägen där finns de iaf bra personal
  • Senap
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-10-19 11:59:57 följande:
    Noas mamma skrev 2009-10-19 11:57:41 följande: Jag var på Bonti på Norrtullsgatan - hon som hjälpte oss var supertrevlig, men hon rekommenderade inte Buggan. Hon hade haft både Teutonia Cosmo och Bugaboo Cameleon och sa att kvaliteten mellan märkena är natt och dag. Och att de fick reklmationer på i stort sett alla Bugaboo's men knappt några alls på Teutonias vagnar...så hon var trevlig och hjälpsam, men ingen Bugga-fan...
    Så oprofessionellt att kränga på kunden sina åsikter. Som personal tycker jag man ska sälja in alla vagnar och kunna redogöra för för- och nackdelar på ett neutralt sätt så att kunden väljer vagn. Inte säljaren.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19