• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    troll66 skrev 2009-10-19 13:32:44 följande:
    Hej!Vet ej hur få fast liggdelen på min inhandlade bugaboo frog. Hittar ej instruktioner på nätet. Någon som kan förklara alternativt tipsa om någon bild någonstans.
    står på sid fyra i bruksanvisningen som du kan ladda ner på bugaboo.com

välj land usa så hittar du frog och längst till höger så finns bruksanvisninger, går tyvärr inte att länka...
  • Stargirl
    SeriousGangBang skrev 2009-10-19 13:15:10 följande:
    hahaha.. en med ica jerry och ulf som kramas på vore tufft.. hihijupp, giraffen blev det (har den nåt namn? å varför är den ledsen)
    Den heter Clancy. Ingen aning varför han är ledsen Men vi har en tröja till sonen där han är glad.
  • SeriousGangBang
    Stargirl skrev 2009-10-19 13:43:18 följande:
    Den heter Clancy. Ingen aning varför han är ledsen Men vi har en tröja till sonen där han är glad.
    då finns det hopp även för honom då
  • Stargirl
    Jossanjo skrev 2009-10-19 13:49:52 följande:
    www.alltombarn.se/bebis/oliver-10-manader-ram...Blir förbannad, så glad man köpt en bugga, som man vet är från ett service minded företag, samt köpt av återförsäljaren KIDZSHOP som man vet aldrig ens skulle bemöta sina kunder på det sättet...
    Fast barnet satt inte fastspänd. Då får man ju skämmas själv att man utsatt sitt barn för fara. Det är inte vagnens fel. Det är fel på föräldern!!!
  • modestyclara
    Stargirl skrev 2009-10-19 13:55:14 följande:
    Fast barnet satt inte fastspänd. Då får man ju skämmas själv att man utsatt sitt barn för fara. Det är inte vagnens fel. Det är fel på föräldern!!!
    *lämnar in mig själv på reparation*
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-19 13:38:59 följande:
    står på sid fyra i bruksanvisningen som du kan ladda ner på bugaboo.com välj land usa så hittar du frog och längst till höger så finns bruksanvisninger, går tyvärr inte att länka...
    *länkar* {#lang_emotions_dreamer}

My sugar is raw
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-10-19 14:00:13 följande:
    *lämnar in mig själv på reparation*
    Ja alltså spänner man inte fast barnet har man ju inte vidtagit de åtgärder som barnvagnstillverkaren ger och då får man skylla sig själv och inte skylla på ngn annan. Vi hade en UJ som hela tiden välte bakåt.....det var pga att jag hade en skötväska på handtaget. Mitt fel och jag valde då att inte köra UJ för att jag ville ha en skötväska och vagnen jämt välte. Men jag skyller ju inte på vagnen då jag vet att jag använt den fel.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19