• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Miss Boring
    Asereht skrev 2009-10-21 09:55:52 följande:
    Jag har ju snöhjul, behöver jag det då tror du? Sen kör vi ju sjal och sele när vi ska ut i terräng så det ska nog inte behövas eg. Men jag har ju kvar EW:n än så länge. Förhoppningsvis får jag slänga sittyn snart för den hatar jag men minibusen gillar den och vill gärna ha den hem från dagis då han är trött. Vi får se hur det blir i vinter/vår. Har redan span på den orange, obotligt beroende så kollar jag T varje morgon. *s*
    Ja, det är skönt med en pråm med lite mer gung i. Det mesta av vagnens fjädring sitter i snurrhjulen. Så knappt nån fjädring kvar med vinterhjulen.
  • modestyclara
    Asereht skrev 2009-10-21 09:15:02 följande:
    Vet att de har funnits men hittade inget där nu.
    ring och fråga kidz, de kan fixa det mesta
  • Mammatilltretroll

Hjälp mig tjejer...

Jag har blivit erbjuden att köpa en Frog från 06 i bra skick inkl vinterhjul och åkpåse för 3900 kr.

Hemma har jag en Cameleon, inköpt begagnad men var i princip oanvänd när jag köpte den...
    Det är garanti kvar på min Cam i nästan 2 år till och säljaren har lovat att hjälpa till om det behöver reklameras eftersom det bara är första köparen som har garanti rätt...

Jag är lite sugen på att försöka sälja Camen (helt ny liggdel, nästan oanvänd sittdel, oanvänt regnskydd och insektsnät och som sagt garanti kvar...) och köpa Frogen för att få ut lite pengar emellan.. Och hur mycket tror ni jag kan få ut för Camen?

Vad säger ni?
    Är det vansinnigt, eller?
    Finns det fördelar med Frogen jämfört med Camen rent funktionsmässigt och vise versa?
    Jag har aldrig sett en Frog live...

• myHappiness

Cam, Frog eller Bee till 1-åring som ska till o från förskola, samt helgåkande, ingen terrängåkning??

Vad säger experterna?

• modestyclara
    myHappiness skrev 2009-10-21 13:39:39 följande:
    Cam, Frog eller Bee till 1-åring som ska till o från förskola, samt helgåkande, ingen terrängåkning??Vad säger experterna?
    frog
  • modestyclara
    Cam, Frog eller Bee till 1-åring som ska till o från förskola, samt helgåkande, ingen terrängåkning??Vad säger experterna?
    eller förresten: gecko -den hittar du fina exemplar billigt!
  • Stargirl
    Cameleon säger jag. Den vagnen vill jag inte vara utan trots att dottern är 2,5 år redan.
  • Lille Mammsen

Ni som vet o testat här..... är det bara bugaboo´s egna ståbräda som funkar?? Eller funkar kiddy board oxå??

• Lille Mammsen

saknar min faktiskt....

modestyclara skrev 2009-10-21 13:48:14 följande:
    eller förresten: gecko -den hittar du fina exemplar billigt!
  • modestyclara
    Lille Mammsen skrev 2009-10-21 18:42:21 följande:
    saknar min faktiskt....
    mm, de är så snygg som sittvagn och smidig...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19