• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Teresia78
    Havanna vs Neo skrev 2009-09-14 19:50:47 följande:
    Det finns däremot en sida från holland med Bugaboo saker där de rear ut.
    ooh vilken? {#lang_emotions_surprised}
    modestyclara skrev 2009-09-14 19:59:19 följande:
    japp, se kombon i mitt galleri (dock orange bas, rosa topp)
    Oj, snyggare än det låter! Får väl hålla mig till UL om 5v så får jag se om jag kan övertala till rosa sen {#lang_emotions_wink} jag kan tänka mig rosa till en kille också men jag respekterar ändå sambons åsikter om att inte ha rosa till killar {#lang_emotions_djavulsk}
    (¯`°?.¸ ♥ Leo -08 och bebis -10 ♥ ¸.?°´¯)
  • Lalalong

Till min frog har jag den röda färgen (finns ju inte så många till frog), den är ganska mörkröd...
    Vad tror ni hade varit snyggt till den? Om man skulle byta top alltså

Sen undrar jag om det bara är top-set man kan köpa som tillbehör eller om man även kan köpa bas-set. För visst kan man sätta en cameleon bas på en frog? Så har jag fattat det i alla fall...
    Jag gillar den röda färgen, men det hade varit snyggt att bryta av det med något.
    Men sen skulle jag kunna tänka mig att byta bas också, för att få det snyggare "locket" till liggdelen.
    Inte för jag ser framför mig att jag skulle använda det på vagnen när barnet är i den..... men snyggare är den i vilket fall

• Havanna vs Neo
    Teresia78 skrev 2009-09-14 20:04:31 följande:
    ooh vilken? Oj, snyggare än det låter! Får väl hålla mig till UL om 5v så får jag se om jag kan övertala till rosa sen  jag kan tänka mig rosa till en kille också men jag respekterar ändå sambons åsikter om att inte ha rosa till killar
    http://www.babytrader.eu/shop/
  • imsa
    puffar lite ang mina sufflor...

imsa skrev 2009-09-13 20:43:40 följande:
    jag har "problem" med mina suffletter till cam. min svarta har varit pluffsig sedan dag ett, min röda har varit ok, men nu efter jag tvättat den för andra gången vägrar den att "styva" till sig när den sitter på vagnen, den hänger och pösar ihop sig lika mycket som den svarta. detta ser skitsunkigt ut! har jag satt på den röda fel eller vad kan ha hänt? fö, så reklamerade jag mitt chassi för 4 eller 5 gången nu i helgen. i januari har vi haft vagnen i 2 år så lika bra att göra det innan. frågan är ju nu om det nya inte heller är ok vad man kan begära i pengar tillbaka. har läst här att vissa fått tillbaka hela beloppet och någon procentuellt efter hur länge de haft den. vad kan jag begära?? tycker att kan vissa ge alla pengar tillbaka borde alla få det och helst vill jag ju det.
  • Noiis
    imsa skrev 2009-09-14 20:48:53 följande:
    hur länge har du haft dom?
  • malinkaunitz
    imsa skrev 2009-09-14 20:48:53 följande:
    Jag har redan svarat.
    Och man kan inte komma in efter snart 2 år om att sufletterna inte sitter som dom ska.
    tyvärr men du skulle gjort det direkt.
  • modestyclara
    Lalalong skrev 2009-09-14 20:08:05 följande:
    Till min frog har jag den röda färgen (finns ju inte så många till frog), den är ganska mörkröd... Vad tror ni hade varit snyggt till den? Om man skulle byta top alltså Sen undrar jag om det bara är top-set man kan köpa som tillbehör eller om man även kan köpa bas-set. För visst kan man sätta en cameleon bas på en frog? Så har jag fattat det i alla fall...Jag gillar den röda färgen, men det hade varit snyggt att bryta av det med något. Men sen skulle jag kunna tänka mig att byta bas också, för att få det snyggare "locket" till liggdelen. Inte för jag ser framför mig att jag skulle använda det på vagnen när barnet är i den..... men snyggare är den i vilket fall
    snyggt till rött är marinblått, rosa och orange tycker jag...
  • Lalalong
    modestyclara skrev 2009-09-14 21:08:17 följande:
    snyggt till rött är marinblått, rosa och orange tycker jag...
    Tack för dina svar!
    Skär sig inte rosa och det röda då?
    Marinblått känns lite trist...

Men orange är en favorit färg här hemma, så det ska jag kolla
  • modestyclara
    Lalalong skrev 2009-09-14 21:09:37 följande:
    Tack för dina svar!Skär sig inte rosa och det röda då?Marinblått känns lite trist...Men orange är en favorit färg här hemma, så det ska jag kolla
    det är fulsnyggt liksom
  • modestyclara
    Lalalong skrev 2009-09-14 21:09:37 följande:
    Tack för dina svar!Skär sig inte rosa och det röda då?Marinblått känns lite trist...Men orange är en favorit färg här hemma, så det ska jag kolla
    men kan du inte ta med vagnen till en affär och testa toppar på plats för säkerhets skull? smaken är ju som baken...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19