• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    Lalalong skrev 2009-09-14 21:38:27 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-14 21:29:37 följande:
    Nä, jag såg på den länken att den nog var lite mer orange, den som jag sett som röd....Men fin är den...
    mmm jag har colour block till min marina frog just nu...och ibland till min orange cam-sittdel (men då har jag cam-ram också)
  • starlet
    imsa skrev 2009-09-14 21:36:38 följande:
    Jag är ledsen då missuppfattade jag dig! Jag har bara aldrig hört om någon som fått hela köpesumman tillbaka efter två år!
  • Mammas Kalle

En skötväskefråga till "los expertos"

Har tidigare frågat om en skötväska till camen, men ville då inte ja ha den hängandes på handtaget, fick av några här i tråde tipset om skip hop saddle bag.

Den verkar inte helt dum faktiskt, men ha hittat en systerproukt till saddelbagen, skip hop pronto.
    Frågan är nu, är det någon som använt en pronto? Hur skiljer sig den sig från saddle? Vem av de två skulle du välja?

• Noiis

angående sufletterna så vet jag tyvörr inte vad du kan göra själv. kontakta bugaboos service och hör?
    sen om nästa chassi oxå skulle gå sönder så skulle jag ta råd hos konsument vägledare för att få veta vad du har för rättigheter och om det är gilltigt att lämna igen vagnen. det skulle jag iof göra redan nu och om det är så att du endå inte ska ha kvar vagnen så sälj den redan nu med det nya chassit om du inte har en chans att lämna tillbaka vagnen.

men sen så får vi ju hoppas att detta chassi håller. finns ju egentligen inget som säger att det ska gå sönder. och iom att du har godkännt att reklamera så kan du ju inte säga nu när du får nytt chassi att du vill lämna tillbaka vagnen

• Stargirl
    Lalalong skrev 2009-09-14 21:17:05 följande:
    Hihi, fulsnyggt okej faktiskt, men känns lite risky att chansa och jag är sån där näthandlare Gillar det bättre än att handla i affär...Jag är ju fullkomligt förälskad i Frank Paul toppen. Är där inte någon röd "ruta" på sufletten där med... tycker jag sett det. Fast jag tror aldrig min man skulle gå med på det Han lägger sig i för mycket
    Nej inget rött.
    Orange, blå, sand.....ja vad mer....brunt.
  • Asereht
    Mammas Kalle skrev 2009-09-14 22:36:28 följande:
    En skötväskefråga till "los expertos" Har tidigare frågat om en skötväska till camen, men ville då inte ja ha den hängandes på handtaget, fick av några här i tråde tipset om skip hop saddle bag. Den verkar inte helt dum faktiskt, men ha hittat en systerproukt till saddelbagen, skip hop pronto. Frågan är nu, är det någon som använt en pronto? Hur skiljer sig den sig från saddle? Vem av de två skulle du välja?
    Saddlebag är en väska medan pronto är en utvikbar skötbädd med fickor på som viks ihop till en väskliknande form och kan hängas på styret etc. Har haft båda och föredrar helt klart saddlebagen då det var en väska jag ville ha. Men det beror ju som sagt på vad man är ute efter.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • Mammas Kalle
    Asereht skrev 2009-09-15 08:58:09 följande:
    Saddlebag är en väska medan pronto är en utvikbar skötbädd med fickor på som viks ihop till en väskliknande form och kan hängas på styret etc. Har haft båda och föredrar helt klart saddlebagen då det var en väska jag ville ha. Men det beror ju som sagt på vad man är ute efter.
    Tackar för snabbt svar
    Okej, va bra att du prövat bägge
    jo det är ju väskfunktionen jag är ute efter, skötunderlag kan man ju ha annat..
    men vill inte ha väska på handtaget som man slår benen i hela tiden..

När du använde saddlebagen hur gammalt var ditt barn? Blir den futtig, alltså lite plats om man ska packa till bebis?

Tusen tack för panzermensch för svar om mina skötväskefågor
    panzermensch skrev 2009-09-14 22:41:26 följande:
    BdB: amvina.se/skiphop/pronto.aspxamvina.se/skiphop/saddlebag.aspxVerkar som bra tillbehör till pronto men inte mkt större så den kanske e bättre?
    Ta
  • AnniPanni
    imsa skrev 2009-09-14 21:36:38 följande:
    Klart att det finns de med 4 kassa chassin Så länge Bugaboo envisas med den nya snyggare men åå så kassa konstruktionen så kommer reklamationerna att fortsätta.
    Jag har ju reklamerat tre stycken - inte använt det 4:e chassit än då Buggan inte har rullat på *harkel* 3 månader.
    Testade att köra buggan häromdagen och vart helt förskräckt .. jag ääälsar buggan men nu när Emmsan är 20 mån, 90cm lång o 16 kg så funkar den bara inte alls... Den är såååå ranglig med ett tyngre barn i *tyvärr*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19