• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • starlet

Imsa:
    Jag har svårt att tro att du kommer att få hela beloppet tillbaka på en vagn du har haft i två år faktiskt. Ang sufletterna så är jag beredd att hålla med malinkaunitz, kanske är det lite sent att försöka reklamera dem nu?

• imsa

jag har inte tänkt reklamera sufletterna!
    jag undrar bara varför den ena blivit helt pluffsig efter en tvätt!

malinkaunitz skrev 2009-09-14 20:54:22 följande:
    Jag har redan svarat. Och man kan inte komma in efter snart 2 år om att sufletterna inte sitter som dom ska. tyvärr men du skulle gjort det direkt.
    suffletterna har jag haft i 1½ resp 8 månader.
    Noas mamma skrev 2009-09-14 20:49:57 följande:
    hur länge har du haft dom?
  • Lalalong
    modestyclara skrev 2009-09-14 21:14:22 följande:
    men kan du inte ta med vagnen till en affär och testa toppar på plats för säkerhets skull? smaken är ju som baken...
    Hihi, fulsnyggt okej faktiskt, men känns lite risky att chansa och jag är sån där näthandlare
    Gillar det bättre än att handla i affär...

Jag är ju fullkomligt förälskad i Frank Paul toppen. Är där inte någon röd "ruta" på sufletten där med... tycker jag sett det.
    Fast jag tror aldrig min man skulle gå med på det
    Han lägger sig i för mycket
  • modestyclara
    Lalalong skrev 2009-09-14 21:17:05 följande:
    Hihi, fulsnyggt okej faktiskt, men känns lite risky att chansa och jag är sån där näthandlare Gillar det bättre än att handla i affär...Jag är ju fullkomligt förälskad i Frank Paul toppen. Är där inte någon röd "ruta" på sufletten där med... tycker jag sett det. Fast jag tror aldrig min man skulle gå med på det Han lägger sig i för mycket
    kolla toppen in action här: familjenkidz.blogg.se/index.html

jag önskade se kombo med gula åkpåsen *dregglar*
  • Lalalong
    modestyclara skrev 2009-09-14 21:21:16 följande:
    kolla toppen in action här: familjenkidz.blogg.se/index.html jag önskade se kombo med gula åkpåsen *dregglar*
    Mmm.. den är fiiin!

Enda tråkiga då med att sätta en cameleon top på en frog att när man använder liggdelen är det ju egentligen bara sufletten som är skillnad... Det kanske bara ser konstigt ut...
    Åh, kan inte bestämma mig. Men hade inte tänkt köpa just denna sekund ändå så
  • Fröken Småland
    Lalalong skrev 2009-09-14 21:17:05 följande:
    Hihi, fulsnyggt okej faktiskt, men känns lite risky att chansa och jag är sån där näthandlare Gillar det bättre än att handla i affär...Jag är ju fullkomligt förälskad i Frank Paul toppen. Är där inte någon röd "ruta" på sufletten där med... tycker jag sett det. Fast jag tror aldrig min man skulle gå med på det Han lägger sig i för mycket
    Nej, inget rött alls på PF Colorblocks tyvärr...
  • malinkaunitz
    imsa skrev 2009-09-14 21:15:16 följande:
    jag har inte tänkt reklamera sufletterna! jag undrar bara varför den ena blivit helt pluffsig efter en tvätt! suffletterna har jag haft i 1½ resp 8 månader.
    Ja men även vagnen..
    Du har haft den snart i 2 år och då tror jag inte du kommer få tillbaka alla pengarna.
    Det skulle du gjort tidigare då chassina strula.. Men visst alla kanske inte gör samma..
  • imsa
    men!

jag har inte skrivit att jag ska reklamera några suffletter! jag undrade varför den blivit pluffsig efter tvätt!

vagnen har jag haft i ca 1½ år, jag sa att självklart vill jag heslt ha alla pengar tillbaka då jag hört andra som fått det efter hävt köp så lång tid efter men det jag isf kommer få tillbaka är en procentuellt uträknat belopp. då bonti vägrat ta tillbaka och reklamera hela vagnen utan hela tiden propsat på att jag ska reklamera chassit, " det kommer bli bra med nästa" "det finns ingen som har sån itur att få 4 felaktiga chassin".

så är det.

starlet skrev 2009-09-14 21:15:06 följande:
    Imsa: Jag har svårt att tro att du kommer att få hela beloppet tillbaka på en vagn du har haft i två år faktiskt. Ang sufletterna så är jag beredd att hålla med malinkaunitz, kanske är det lite sent att försöka reklamera dem nu?
  • Lalalong

Fröken Småland skrev 2009-09-14 21:29:37 följande:

Nej, inget rött alls på PF Colorblocks tyvärr...
    Nä, jag såg på den länken att den nog var lite mer orange, den som jag sett som röd....
    Men fin är den...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19