• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • LR75
    Kajsan skrev 2009-12-03 20:03:36 följande:
    Å andra sidan så använder jag liggdelen i 2 månader och sittdelen i 2 år så...
    säger som kajsan!
  • Katjan

Jag har inte heller använt liggdelen så länge. Allt blev mkt smidigare när man bytte till sittdelen tycker jag.

Är det ngn som vet när Bugaboos syskonvagn kommer? Har hört att den skall komma nästa år.

Funderar på att köpa Mima Kobi syskonvagnen till sommaren . Tycker om designen sedan passar den till bloom matstolarna här hemma.

• Lalalong
    I och för sig, men man måste ju ändå komma åt sakerna i 2 månader, det går ju inte att komma ifrån
    Som sagt, jag blev bara nyfiken om det var stor skillnad
  • Stargirl
    Katjan skrev 2009-12-04 01:40:44 följande:
    Jag har inte heller använt liggdelen så länge. Allt blev mkt smidigare när man bytte till sittdelen tycker jag.Är det ngn som vet när Bugaboos syskonvagn kommer? Har hört att den skall komma nästa år.Funderar på att köpa Mima Kobi syskonvagnen till sommaren . Tycker om designen sedan passar den till bloom matstolarna här hemma.
    Sent nästa år isåfall. De ska visa den på hösten. Då brukar inte lanseringen bli förr än senare samma år eller året därpå.
  • Stargirl
    Håller med Kajsan....den första månaden gör man dessutom inga större utflykter (inte jag iaf) vi hade ingaproblem med varukorgen. Minns inte att jag tänkte på det så mycket iaf. Det gick att klicka av liggdelen om man skulle ner med en stor matkasse annars gick det bra med småsaker.
  • Katjan
    Stargirl skrev 2009-12-04 09:42:46 följande:
    Sent nästa år isåfall. De ska visa den på hösten. Då brukar inte lanseringen bli förr än senare samma år eller året därpå.
    Oki, tänkte att det var ngt sådant.
  • Katjan

Är det ngn som har den nya ståbrädan. I så fall tycker ni att den är bättre än den äldre?

Jag vet inte hur jag lyckas men nästan varje gång som jag ska dra upp vagnen för ngn trappa så lyckas ståbrädan alltid åka runt och slå i trappstegen fastän jag har dragit upp och åt den med snodden som man skall göra. Borde vara mkt enklare med den nya modellen som bara går att klicka loss.

Ni som har denim varukorg, kan ni dra ihop er varukorg med snodden helt? Jag kan inte göra det med mina.. det går knappt att dra åt dem.

• FridaLee
    Katjan skrev 2009-12-04 11:45:39 följande:
    Är det ngn som har den nya ståbrädan. I så fall tycker ni att den är bättre än den äldre? Jag vet inte hur jag lyckas men nästan varje gång som jag ska dra upp vagnen för ngn trappa så lyckas ståbrädan alltid åka runt och slå i trappstegen fastän jag har dragit upp och åt den med snodden som man skall göra. Borde vara mkt enklare med den nya modellen som bara går att klicka loss. Ni som har denim varukorg, kan ni dra ihop er varukorg med snodden helt? Jag kan inte göra det med mina.. det går knappt att dra åt dem.
    nä min varukorg går inte att dra ihop nå bra lite men inte mycket, hade en vanlig och den var ju hur lätt som hellst
  • Berit82

Har lagt undan en Bugaboo Cameleon nu =) Affärens sista denim 007 edition.
    Ska kika på den imorgon och då blir det troligtvis köp =)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19