• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-09-06 12:07:28 följande:
    Kolla efter en begagnad.....de har bra andrahandsvärde så du går inte back så mycket när du säljer. Köper du begagnat så blir de i princip gratis.....du lär ju får samma peng tillbax om du säljer (förutsatt att du vårdar den väl och inte skadar den)
    Också guldstjärna
    My sugar is raw
  • linaenn

Någon som testat en Voksi-påse i Camen? Hur passade den i ligg- och sittdelen?

• Stargirl
    linaenn skrev 2009-09-06 13:42:35 följande:
    Någon som testat en Voksi-påse i Camen? Hur passade den i ligg- och sittdelen?
    Den lilla ska passa. Det finns en liten och en stor variant. I Norge är det vanligt att man köper den lilla att ha i en Cam. Vet inte hur det är med den stora. I sittdelen bör den funka, vet inte om det blir för varmt och trångt i liggdelen.
  • Havanna vs Neo

Måste få fråga, har någon av er använt adaptern till acta graco babyskyddet. Jag har nämligen köpten en sån till min Bugaboo, men jag får de inte at funka. Den ska ju nämligen klickas fast men får det inte att klicka om jag inte vänder på babyskyddet och trycker allt jag kan. Men om så kan jag ju inte göra med ett liten bebis i precis {#lang_emotions_undecided}. Någn som haft samma problem?

• Stargirl
    Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:57:04 följande:
    Måste få fråga, har någon av er använt adaptern till acta graco babyskyddet. Jag har nämligen köpten en sån till min Bugaboo, men jag får de inte at funka. Den ska ju nämligen klickas fast men får det inte att klicka om jag inte vänder på babyskyddet och trycker allt jag kan. Men om så kan jag ju inte göra med ett liten bebis i precis . Någn som haft samma problem?
    Jag har. Har du babsykyddet vänd åt fel håll? Vilket babyskydd har du? Jag hade en Graco Auto Baby II
  • Havanna vs Neo

Nej det är inte åt fel håll, för på ena sidan har man två fästen den ska i och på andra ska den haka i en stång. Jag har en logico babyskydd

• modestyclara
    Asereht skrev 2009-09-06 10:53:36 följande:
    Jag har också en åkpåsefundering trots att jag inte fått hem någon bugga än. Vilken åkpåse tycker ni passar bäst i liggdelen?Hur stor är liggdelen på de olika modellerna förresten, någon som har ungefärliga mått i huvudet?
    står inte det i faq? gecko är ju minst och cam störst men så värst stor skillnad är det inte...
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2009-09-06 10:59:29 följande:

annars om du vill vara lite galen så tror ja att rosa skulle vara fint oxå eller vaför inte en gul fast den gula e ju iof ljus den med
    men rosa funkar väl inte till colour blocks? gul skulle ju vara kul iofs...
  • mamma på vift

Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:59:54 följande:

Nej det är inte åt fel håll, för på ena sidan har man två fästen den ska i och på andra ska den haka i en stång. Jag har en logico babyskydd
    jag hade logico s tillsammans med adaptern och på min var man tvungen att hjälpa till med handen och dra i den röda haken som ska fästa runt stången....förstår du hur jag menar?
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-09-06 16:19:15 följande:
    Noas mamma skrev 2009-09-06 10:59:29 följande: men rosa funkar väl inte till colour blocks? gul skulle ju vara kul iofs...
    Den gula PF med giraffen är ju toksöt! Och ursnygg i marinblå Frog!
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19