Kanintråd #11
Ni är välkomna till vår 11:e tråd om våra fantastiska skuttande vänner!
Här diskuteras ALLT om kaniner! Vi som håller till här är både erfarna uppfödare och oerfarna nybörjare..
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
Ni är välkomna till vår 11:e tråd om våra fantastiska skuttande vänner!
Här diskuteras ALLT om kaniner! Vi som håller till här är både erfarna uppfödare och oerfarna nybörjare..
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
Hallå alla :)
Glömmer att kika in här :) Även hos mig har det kommit kaninungar, rena babyboomen de senaste dagarna :D
Underbart med vår och kaninungar :D
Jag ska nog ha kvar bägge dessa ungarna, då det är enda kullen jag lyckats få på honan.. Sedan avlar jag för min skull och inte för att sälja, plus att jag har flera som står i kö :p men jag får fler kullar om 2v :)
måte ju fråga
. Barbie var ju bara så söt (vacker) och även hanen
Var det oxå blå eller svart?

Några av mina underbart söta bäbisar blev 2 veckor idag :)
Tänkte att det kan vara lite kul med bilder i kanintråden också :)
anna86: oo vilka sötisar 
Kullarna som kommer blir det svart, blå, viltblå och viltgrå :) men jag vill inte göra reklam här, du ser mitt namn på hemsidan, lägg till mig på Facebook :)
Igår upptäckte jag att kaninungen korven inte har någon svans. Men mamman vet ihjäl 2 ungar i kullen så det är inte så konstigt att hon råkade nafsa av en svans :p
Kollade kön preliminärt också, svullo såg ur som en hona och korven hane :) 3 v idag!
Igår kväll så konstaterade vi att bebisarna inte levde så vi städade bort dem.. jättetråkigt.
Vi parade även vår andra hona igår. Så nu är det en lång väntan igen och hålla tummarna att allt går bättre denna gången 
na96gen: tråkigt när det blir så :( Håller tummarna för att det går bättre nu :)