Kanintråd #11
Ni är välkomna till vår 11:e tråd om våra fantastiska skuttande vänner!
Här diskuteras ALLT om kaniner! Vi som håller till här är både erfarna uppfödare och oerfarna nybörjare..
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
Ni är välkomna till vår 11:e tråd om våra fantastiska skuttande vänner!
Här diskuteras ALLT om kaniner! Vi som håller till här är både erfarna uppfödare och oerfarna nybörjare..
ALLA ÄR VÄLKOMNA!
Ms Leia skrev 2009-09-16 19:16:30 följande:
Läste nån annanstans att många tyckte det. Dt luktade som fiskmat, sån som är i små kryddburkar typ.
glömde länken.. www.freewebs.com/sandbackens
Tack yossis för att du hjälpte mig hit! Letade efter en ny tråd men hittade ingen. Tyckte att det verkade konstigt att ingen gjort en ny...
Ni får ursäkta mitt lilla misstag att starta en till. Blev ju till på köpet avstängd ett tag för att jag skickade meddelande till er som var i gamla tråden.
Igår hämtade vi vår lille dvägrvädurshane. Han är helt underbar!
Vi håller på att bygga en bur till honom och från början hade vi tänkt ha en isolerad del men nu har vi börjat tveka. Vad tycker ni andra som har vana av utekaniner?
Vad ska man ha för "halkskydd" om materialet man bygger buren i är halt?
Några tips för hur man bäst tar hans om kaninen de första dagarna? Lämna lite mer i fred så han kan komma sig till rätta eller börja jobba på relationen med en gång?
Måste bara visa en bild av vår lille älskling. Han är så charmig med sina ränder
http://www.familjeliv.se/Hem/littlemum/galleri.php?cur_album=Standard#