• Funderingar

Easywalker Duo

Jag letar syskonvagn och har insett att det är bra mycket svårare att hitta en syskonvagn än en singelvagn som jag trivs med. Nu vill jag veta vad ni tycker om vagnen. Vilka är för- och nackdelarna? Och hur är sittläget? Är det lika lutande som en UJ?

PS. Var har ni köpt er EW? Jag tycker inte att jag har stött på någon i butik, så jag måste helt enkelt leta i fel butiker. Jag bor relativt nära Stockholmsområdet.

• Svar på tråden Easywalker Duo
  • Ell En

leeluu - tack! då är det nog från det året för de 07:or som jag hittat har alla en suflett.

• Stella81

Nu har jag äntligen beställt en EW, det blev en svart till slut. Köpte på Babyland i Barkarby och de hade hemma till och med...tog inte med den hem dock eftersom vi har 9 veckor kvar. Ska bli så kul att testköra hemma sen.

• Funderingar

Åh vad kul! Då hoppas vi på en liten utvärdering sen .

• Stella81

Absolut, jag återkommer efter nyår

• Dee Why

Har inte orkat läsa igenom hela tråden som är rätt lång...
    Jag undrar vad det är för däck på hjulen. Hittar inte infon någon annanstans heller.

• Saltstänk
    Stella81 skrev 2009-10-25 13:08:19 följande:
    Nu har jag äntligen beställt en EW, det blev en svart till slut. Köpte på Babyland i Barkarby och de hade hemma till och med...tog inte med den hem dock eftersom vi har 9 veckor kvar. Ska bli så kul att testköra hemma sen.
    Spännnande! Vår kommer förhoppningsvis också snart rullas ut! Vi får jämföra våra erfarenheter framemot det nya året
  • Saltstänk
    Dee Why skrev 2009-10-26 12:38:55 följande:
    Har inte orkat läsa igenom hela tråden som är rätt lång... Jag undrar vad det är för däck på hjulen. Hittar inte infon någon annanstans heller.
    Det är luftfyllda däck. Fjädring på bakdäcken.
  • Stella81
    Saltstänk skrev 2009-10-26 13:02:08 följande:
    Ja, vi måste kanske starta en Easy Walker Duo snacktråd
  • Leeluu

Ett tips är att köpa en pump på Clas Ohlson för 49:-. De har en där som passar till hjulen. Den är svart och blå. :)

• seacucumber

Nu har vi fått hem våran EW, har bara varit ute på en provrunda ännu men den verkar vara bra! Får förhoppningsvis börja använda den på riktigt om ett par veckor.

Svar på tråden Easywalker Duo