Ice82 skrev 2009-09-20 20:19:42 följande:
Annamamma 83: Nej där tänker jag definitivt inte köpa vagnen. Jag blir tokig på sånt där... inte så schysst mot Easywalker heller att inte marknadsföra den på bästa sätt, sedan kändes den butiken väldigt b eller vad jag ska säga, haha. Passade inte in med en så modern vagn som Easywalker där. Kändes lite som att de inte ville sälja några Easywalker alls.Men nu till frågan, vart ska man köpa vagnen? Barnens Gruva är ju närmast oss, vi bor ca 4 mil från Ockelbo men efter ALLT jag har hört om dem så blir det inte där heller vilket ju är synd.Vad finns det då för fysiska affärer kvar? Vill ju kunna åka dit eller iaf. ha en bra telefonkontakt om något skulle bli fel på vagnen.Stella81: Då var det nog bara det demot som inte var som det skulle.Ja så lätt har det varit på mutsyn också, att bara klicka i babyskyddet. Du måste skriva sen när du köpt adaptrarna hur det fungerar i praktiken Både brunt och svart är snyggt tycker jag, men jag har nog bestämt mig för en svart vagn... hur gör man förresten med skötväska till syskonvagnar? Finns det de som har axelremmar som är längre så att de kan hängas över handtaget på vagnen?
Barnens
Gruva.se har erbjudande gällande syskonvagn Easy Walker Duo i färgerna svart samt armygreen. Erbjudandet gäller oktober ut och leverans sker löpande.
De tidigare leveransproblem som uppstått har alla återförsäljare av Easy Walker upplevt om butiken inte har möjlighet att hålla ett eget större lager av vagnarna.
Men just nu, Ice8, har vi inget demo ex i butiken då vi har så stort tryck på försäljningen att vi måste skicka alla vagnar vi får hem.
Då du handlar av en butik kan du begära leveransinfo som butiken sedan ska hålla sig efter. Gör inte butiken det har du som konsument rätten på din sida och kan kräva ersättning av butiken. Det står svart på vitt i konsumetlagen. Privata inlägg i forum ska man däremot ta med en nypa salt och stort mått sunt förnuft.
Vänligen/Erika - Barnens
Gruva.se i Ockelbo