Funderingar skrev 2009-09-29 08:06:27 följande:
Annamamma 83: Vi ska hålla ögonen på Blocket, men med tanke på att det är årets modell så kommer det väl inte ut så många begagnade -09:or. Men vi tänkte avvakta ett tag för att se om det kanske kommer ut några under slutet av året. Är inte beräknad förrän februari, så har vi inte hittat någon begagnad i december så hinner vi beställa en ny då iallafall. Vet inte var du bor, men jag har förresten sett en begagnad -09 i Helsingborg, men det är för långt för oss. Vi är också inne på armygrön eller svart ... Men vi har inte bestämt oss än. Undrar förresten om det kommer några nya färger till nästa år? Man kanske ska avvakta och se?
Så känner jag med, kanske kommer någon helt ny grej också på -10 an.
Skillnaden på 08a o 09a är att 09an har ett slags solskydd man kan fälla ner från sufletten, verkar väldigt fiffigt, men inget ja betalar massa extra för.
Jag har sett några i närheten av mig, men än så länge vill ja inte köpa någon , vill låta de gå lite längre först, sen har de varit lite för högt pris tycker jag. Förhoppningsvis kommer de fler i slutet på året, o kanske säljer de ut 09orna i butiker =)