• Jmia

Är du oroad över invandringen?

Som svensk har man förstås åsikter om invandringen men jag upplever att det i diskussioner och debatter enbart fokuseras på det negativa i sann SD- anda..

Många svenskar verkar känna ett hot, eller en sorts rädsla nästan för invandrare. Varför är det så? Vissa tycker visst att invandrare blir "curlade", personligen anser jag att de tvingas utanför samhället så tvärt att det blir nästintill omöjligt för dem att leva här.

Så min fråga är, vad anser du om invandringen i Sverige för närvarande?

> Alltså, är du oroad på något sätt av någon anledning? Utveckla gärna..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-29 14:46
    Frågan kan tolkas på många sätt. Oroad över invandringen kan man vara av många skäl, helt olika varann, så utveckla gärna. Det går inte att avläsa resultatet som att alla JA- röster är främlingsfientliga t ex utan oron kan bestå av att man som jag oroar mig över integrationen som sådan, inte det faktum att det kommer invandrare till vårt land.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du oroad över invandringen?
  • Beautifully Human
    Jmia skrev 2009-10-05 15:02:45 följande:
    Jo jag vet, Henom har redan startat en tråd om det programmet så det är ju fan att man inte kan slippa det här också.
    Hahahahahaha på riktigt?
  • Jmia
    MijaMia skrev 2009-10-05 15:11:00 följande:
    Hahahahahaha på riktigt?
    Givetvis!
  • RockBella
    MijaMia skrev 2009-10-05 14:53:25 följande:
    Ok...vem har påstått det?
    Har jag påstått att någon har påstått det? =)
  • Jmia
    RockBella skrev 2009-10-05 14:47:51 följande:
    Närå, för han ljög bara rakt av, det finns ingen hedeskultur! Alls, någonsin!
    Vad menas med det här då?

OT people! Det är inte okej.
  • Beautifully Human
    RockBella skrev 2009-10-05 15:33:41 följande:
    Har jag påstått att någon har påstått det? =)
    Då tar jag det som att du menar det du skriver.
  • TheCoopers
    RockBella skrev 2009-10-05 14:47:51 följande:
    Närå, för han ljög bara rakt av, det finns ingen hedeskultur! Alls, någonsin!
    Vem har sagt det`?

Klart det finns

Du måste försöka skilja äpplen från päron
    I'm the me I choose to be ...
  • Beautifully Human
    RockBella skrev 2009-10-05 15:51:35 följande:
    Jorå, du skriver OT-inlägg =) Sen om du vill stå för det är upp till dig =)
    Varför är du med i ett diskussionsforum när du verkar ha noll intresse att diskutera. Allt du gör är framför din åsikt, säger "källa" "det får stå för dig".
    Och sätter dit en smiley.
    Vad får du ut av det?
    Jag kan diskutera med vilken galning som helst, men med dig är det ju bara poänglöst. Man tröttnar liksom...
  • Jmia
    MijaMia skrev 2009-10-05 15:56:56 följande:
    Varför är du med i ett diskussionsforum när du verkar ha noll intresse att diskutera. Allt du gör är framför din åsikt, säger "källa" "det får stå för dig". Och sätter dit en smiley. Vad får du ut av det? Jag kan diskutera med vilken galning som helst, men med dig är det ju bara poänglöst. Man tröttnar liksom...
    Jag håller med. Jag får inget utbyte av att tjafsa med såna här, det är därför det är så mycket bättre att bara utnyttja sin rätt att ignorera.
    Alla har inte förstått poängen med ett diskussionsforum, det är tråkigt.
  • RockBella
    TheCoopers skrev 2009-10-05 15:56:34 följande:
    Vem har sagt det`?
    Har jag påstått att någon har sagt det? =)
Svar på tråden Är du oroad över invandringen?