Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Olivers Mamma skrev 2009-10-16 18:39:01 följande:
    nu har jag fotat nästan hela NS samlingen, va tydligen lite mer kläder än jag först trodde... slutade räkna på 60 (dock inkl mössor o filtar) det som låg i tvätten fick ligga kvar där o inte vara med på fotografering bilder finns i mitt galleri
    chicketewow....det var bannemej en underbar samling!!
  • mortillsju
    Tjollabolla skrev 2009-10-16 22:05:11 följande:
    Hmm det märks att man är gravid när man gråter för att Idolgänget sjunger We are the world... Sambon kommer mobba mig resten av livet!  
    Åhja....jag är inte gravid och blir rörd med....minns det ljuva 80-talet och hur vi köpte skivan på NK i Göteborg...
  • mortillsju
    Duntoffla skrev 2009-10-16 22:50:25 följande:
    GOd kväll! Ser att Incommunicado kläckt nu också :-O Här bara poppar det ut kids Haha Jag upptäckte att jag var gravid med Noel när jag grinade till Nanny-akuten! Jag grinar väldigt sällan i vanliga fall
    Måste bara få säga att din gosse verkligen är supersöt!!
  • mortillsju

Ja du... jag pustar ut efter ännu en feberdag.....

Har handlat!!!! bla NS och fina Katvig *nöjd*

• mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-16 23:10:56 följande:
    VAd har du handlat för nåt NS? Jag letar febrilt efter denim dark i 92. Surar för att jag missat reorna.
    Lite olika att testa, ett par jeans, en munkjacka och fleece. Jag har ju aldrig testat märket innan, brukar ju föredra att köpa i butik men de är supersvåra att hitta. Men designen tilltalar mig mycket och kommer vara skitsnygg på M. Om de nu bara passar....
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-16 23:14:22 följande:
    Å det ska bli spännande att se om du blir lika fast som jag i det märket!
    Jag hoppas ju det. För M säger coolt om allt.....ja som han anser coolt. Jag tänkte presentera NS för honom som coolt....inte spindelmannen
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-16 23:20:28 följande:
    NS ÄR coolt! Så himla snyggt!!
    Jag håller med....så passar de sonen så blir ingen gladare än jag
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-16 23:42:38 följande:
    En av mina favvokombos med NS är denna. Det är den röda tröjan med en stjärna på sidan och grå army. Sååå snyggt! Ungarna leker McDonalds. Anjelin beställer och får nuggets på bilden.
    Åhhh så fint! Jag köpte ingen vanlig tröja denna gång, jag inbillade mig att de vara smala i modellen....men den med stjärna som E har på är ju bara så underbar.

Vad har du köpt till Angelin?
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-16 23:48:59 följande:
    Ja den är tokfin!! Denna fina som din lilla S skulle vara såå fin i!
    Jättesöt på en toksöt unge!! Jag såg nån tröja med i rosa med rött? Jag undrar vad S skulle säha om huvan dock...jaja, vi får väl se
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-16 23:49:59 följande:
    Åååå de bruna army ju!!!
    Åh så rara de små är. Fina i sina byxor....är jenasen bra blir det bruna och grå brallor nästa!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15