Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-16 23:53:43 följande:
    Fast detta är ju en klänning. Eller har den funnits innan i rosa kanske? Vet bara jackan i rosa och rött...
    Jo det är nog en tröja och Anjelins en klänning. Fina båda två Gillar kombinationen av rosa/rött och lila/rött.
    Zvartaliljan skrev 2009-10-16 23:53:00 följande:
    8 minuter kvar o jag sitter klistrad vid datorn Dock suuuuperseeegt internet *suck*
    Vad väntas det på??
  • mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 11:10:28 följande:
    tycker folk är lite över känsliga där   samma sak med folk som vägrar hello kitty för den är könsdiskriminerande *hoho* det är en katt *fnissar för mig själv*
    oj vad jag känner mig ålderdomlig

Gillar inte vapen vare sig till eller på barn, och ogillar spindelmannen och Kitty även om enstaka undantag med plagg med detta tryck (läs två ) . Jag tycker det är trist att pojkar ska vara superhjältar, sora och starka medan flickor bara stillsamma och söta (tycker dessa stereotyper representerar detta).

*gillar meandikatten*
  • mortillsju

God kväll i Tråden!

Jag har också blivit med diskmaskin minsann....efter att ha handdiskat efter hela familjen i 13 år

• mortillsju
    JuliaochNelly skrev 2009-10-17 22:03:43 följande:
    Jo jag känner mig mest lite illatillmods av det. Känns inte alls kul att någon ligger på sådär. Nu har jag iallfall tömt min bildgalleria. Kanske löjligt men jag tycker det är fruktansvärt jobbigt med alla moderator inboxningarna & att någon verkar irritera sig så på en. Kommer ta mig en FL paus nu tror jag.
    Det låter ju helknäppt.
  • mortillsju
    Morty skrev 2009-10-17 22:09:15 följande:
    Grattis!!!!
    Det känns faktiskt som att få en ny failjemedlem
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:11:07 följande:
    Å Grattis    Härligt va?
    Helt jäkla ljuvligt!!

*undrar om man får svära i tråden eller om inlägget blir borttaget då*
  • mortillsju
    lillronya skrev 2009-10-17 22:11:09 följande:
    Godkväll! Då är vi samma liga då.
    Ja vi har lyft oss lite kan man kanske säga .....jag flyttade ju för tre veckor sedan och mitt kök är så modernt och fint jämfört med mitt gamla....
  • mortillsju
    Tasha78 skrev 2009-10-17 22:13:45 följande:
    nej för varje gång du svär måste du handdiska
    Men då har jag satt in många svordommar på mitt konto då (för visst är det väl bra att spara innan man slösar väl?? ) med tanke på att jag handdiskat två gånger om dagen i 13 år....*orkar inte räkna*
  • mortillsju
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 23:06:24 följande:
    Den här lille raringen Han heter Popcorn och är en minilejonkanin, han e sååååå liten och sååååå söt!!
    Men hjälp....vilken sötnöt......vart har ni köpt honom?? Uppfödare?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15