Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju
    Preggi skrev 2009-10-18 22:05:12 följande:
    Den är fin!
    Jo den är ju det. Och vi äger inget rosa direkt till S. Ibland blir jag bara så rosasugen
  • mortillsju
    Preggi skrev 2009-10-18 22:12:26 följande:
    Jag är periodare när de gäller rosa.. Jag kan ibland tycka att det är kul med tjejigt och rosa men oftast inte.. Hade nog inte satsat på en ljusrosa overall även om den är fin..
    Jag tror att ...jag tycker i alla fall att rosa inte är bästa färgen till små ljusa barn. Jag tycker liksom att S försvinner i färgen. Tyvärr, för ibland hittar jag strålande fina plagg i rosa som till exempel basklänningen från How to kiss a Frog. Mbn som sagt det blir sällan nåt ljusrosa till henne. Lite starkare rosa kan gå bra.

Om jag köper den rosa overallen är det tal om ren överkonsumtion....så den behöver inte vara praktisk
  • mortillsju
    Preggi skrev 2009-10-18 22:27:36 följande:
    Jag håller med.. Det är liksom inget som bryter av nånstans. Tjejerna hade verkligen aldrig rosa som bebisar och min svärmor förstod inte alls varför. Det är ju en flicka, flickor har rosa...
    så var det i min bekanskapskrets med. Tusen kommentarer när lilla S hade brunt, marint och rött som nyfödd. Tokfin var hon

Nu vill hon själv ha rååååsa, det är mer nåt hon vill. Hon ratade helt regnbågsjackan (stampade på den i ilska ) och vid ett besök på Lindex så pekade hon på rosa FIXjackan, den skulle hon ha. Så jag kapitulerade, köpte den och sålde regnbågen. Vad fasen, det är ju hon som ska den på såklart. men hon gillar även turkost och tröjor med fina trycka oavsett färg *tur*
  • mortillsju
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-18 22:39:55 följande:
    På tal om råååsa så  både har och har haft Tara en massa rååsa som säkert inte ungått någon ,starkare rosa är favvo här  dock har mer en hel del rött också nu  det är de två bas färgerna sen har jag ju både blått ,svart och gult  att kombinera med . De enda två färger som jag inte gillar är Brunt och grönt .
    Men Tara passar ju så bra i rosa!!! Du vet min lilla blekfis....
  • mortillsju
    Buttelina skrev 2009-10-18 22:44:16 följande:
    jag älskar rååååsa både på isabel och lillebror
    Klart....dina små passar ju i råsa juh....
  • mortillsju
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:58:22 följande:
    Har lagt till dig
    Varmaste grattis till dig!
  • mortillsju

Underbara små bebisar i BT. Grattis till er båda både Ängeln och Incom!!

och SMILLAMILLA, jag beklagar verkligen ditt missfall. Skitjobbigt....

• mortillsju

Vad i hela friden ska jag hitta på att köpa till M 4 år. Lilla S har fått en massa fint de senaste dagarna *garderobsuppdatering" men till M??

Han behöver verkligen tröjor. Vad ska man hitta på? 116 eller 122 funkar bra.

Sen har jag lyckats köpa för stora velourbyxor till honom inför hösten. Men det är en helt annan historia

• mortillsju
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:40:08 följande:
    Katvigs nya tycker jag
    Vilka av Katvigs??
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 20:40:10 följande:
    Då rekomenderar jag namit. De har väll en hemsidan också. Köpte underbara tröjor till Anton från namit. Med bilar. Lite molo kopior.
    Name it....jag undrar om inte det finns en name it butik i krokarna. Jag tänker ibland på din kille nu när M morrar om de kläder jag tycker är fina. Hollys vill han inte ha, katvigs appel duger absolut inte osv osv.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15