• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • MichelleS

Hej igen alla ni!
    Ser inte att någon av de jag pratade med finns kvar men kanske ser fel :)

Trodde aldrig jag skulle lyckats få op mig men nu äntligen drar det igång på riktigt=)

Idag ska jag ringa och boka tid här i Lkpg, de har ett väldigt bra pris ifrån 31 och det tycker jag låter kanon.

• Emma04Kevin05
    MichelleS skrev 2009-12-04 09:51:22 följande:
    Hej igen alla ni!Ser inte att någon av de jag pratade med finns kvar men kanske ser fel :)Trodde aldrig jag skulle lyckats få op mig men nu äntligen drar det igång på riktigt=)Idag ska jag ringa och boka tid här i Lkpg, de har ett väldigt bra pris ifrån 31 och det tycker jag låter kanon.
    Hej Michelle!
    Jag är kvar från starten av den första tråden! Gör dock inte så mkt inlägg längre då det fortfarande inte är aktuellt på ett tag.

Har du alltså lyckats spara ihop pengar redan?!? Du var ju väldigt målinriktad kommer jag ihåg..
  • Anonym (intergender)

Söta Nasse skrev 2009-12-04 09:31:22 följande:

intergender okej. Jag ska göra mina fina. jag älskar bröst. det är kvinnligt. vill ha stora fina bröst, dock ej helt runda så att det syns att det är implantat. Håller med om att många inte har så fina bröst. hade opererat mig mycket tidigare om jag hade haft häng, men det har jag inte överhuvudtaget. inte ens ett veck under brösten, men det får jag ju sen efter operationen
    Oavsett människors anledning till kroppslig förändring så är jag tacksam över möjligheten att vi kan få frihet över vår kropp. Då finns det inte längre samma makt för människor att utöva förtryck.
  • MichelleS
    Emma04Kevin05 skrev 2009-12-04 10:18:05 följande:
    Hej Michelle!Jag är kvar från starten av den första tråden! Gör dock inte så mkt inlägg längre då det fortfarande inte är aktuellt på ett tag.Har du alltså lyckats spara ihop pengar redan?!? Du var ju väldigt målinriktad kommer jag ihåg..
    Hej nej jag försökte tror jag ett halvår haha men lyckades inte få ihop det.
    Köpte bröstpiller nu för en vecka sedan s0m jag mår skit av rent ut sagt.
    Nu har jag lyckats få hjälp av min föräldrer som ska ställa upp så jag är oerhört tacksam, att få känna sig hel det är min största dröm.

Har ringt plastikhuset hela förmiddagen och även mailat men de har fortfarande inte svarat :( Ville ju ha tid idag redan.

Någon som gjort någon op förövrigt där annars? Undrar om de gör intimplastik?Står ingenting på hemsidan om det:(
  • MichelleS

Hej igen alla i tråden :)
    Verkar ine vara så många som skriver haha.

15 ska jag dit så ska bli spännande vad läkarn säger om mig :)
    Längtar så fasligt mycket så det är helt sjukt.

Men måste se över lite för er som gjort brösförstoring.

Vad la ni i?, Hur mycket?
    Vad hade ni för storlek innan och vad har ni nu?
    Resultat?

Vore kul att se lite info som man sett på plastiktråden någonstanns på internet, där det står ifyllt vart man gjort det, hur mycket osv :)

• snuttP

Jag har inte gjort en bröstop, har gjort en bukplastik.. Men vill du bolla tankar så bara skriv..

• Söta Nasse

michelle
    oj, det var snabbt. hoppas att det gick bra. när blir operationen av?
    vill också ha tid så fort sen när jag får pengar

• MichelleS

Söta Nasse skrev 2009-12-05 19:58:11 följande:

michelleoj, det var snabbt. hoppas att det gick bra. när blir operationen av?vill också ha tid så fort sen när jag får pengar
    Hej.
    Jag blev lite sådär förvånad nu när jag läste att anatomiska implantant är betydligt dyrare än runda men att runda är vanligare. Stämmer det verkligen?

Vad ska man ta egentligen och vad föredrar ni som gjort en bröst op.

Sen hade jag helst velat göra intim op med när man endå är sövd, då får man ungefär 5000 kr i rabatt, så sammanlagt landar det väl på 48 för allt ihop (inräknat med vanliga runda gelehallonproster.

Funderar alltså på att ta denna klinik istället, ser erbjuder mera samt är betydligt mer kändare. Det här är alltså inte plastikhuset där jag fick en tid direkt, utan en bättre.
  • Anonym (:-))

Hoppar in här jag oxå. Jag vill göra en bröstförstoringen med gelehallon. Har inte börjat att kolla efter klinik än. Ska ta och läsa lite vad som står här i tråden

• MichelleS

Anonym ( ) skrev 2009-12-06 11:13:13 följande:

Hoppar in här jag oxå. Jag vill göra en bröstförstoringen med gelehallon. Har inte börjat att kolla efter klinik än. Ska ta och läsa lite vad som står här i tråden
    Om du är endast ute efter bröstförstoring kan jag rekomendera plastikhuset.
    De har väldigt bra pris från 30 000 kr och de verkar vara inrikade på sin sak :)

Men eftersom jag vill göra ytterligare ett ingrepp så ska jag se över
    plastikakademin som också är väldigt duktiga och har hyffsat bra pris :)
Svar på tråden Plastiktråden 2