• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Anonym (Åsa)

Anonym (A-M) skrev 2009-12-11 10:25:46 följande:

Anonym (Åsa), vad fint det blev!!!!Fick du bekosta operationen själv eller fick du den av landstinget?
    Tack!!:) Jag betalade själv.
  • Anonym (A-M)

Anonym Åsa, vad fick du betala? Jag ser ut som dig innan din op, fast jag har mer häng + 15kg som jag måste bli av med innan en op.

• Me o Mike

Vart var det du skulle gå?

MichelleS skrev 2009-12-11 10:25:37 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-11 10:20:54 följande:
    Okej men jag är också väldigt petig om man ser förövrigt i mitt liv men jisses tänk om det inte stämmer bra övrenes med läkaren man ska till nästa vecka, då går jag under.För de lär ine finnas tid på väldigt många månader framöver :/Ne uch får inte tänka så, jag tror nog att de flesta läkare som opererar kan sin sak men alla är ju olika som individer, så alla framför ju på så olika sätt men tror nog de håller sig på samma nivå när det gäller operationer
  • Anonym (Åsa)

56 tusen, gjorde op på akademikliniken i sthlm.

• Anonym (emmy)

sandy sandy-
    ok jag väger typ 65kg och är 177 lång, mäter ca 74cm runt bröstkorgen.
    skulle vilja ha en lagom c...
    så svårt med storleken, jag ska ju på konsultation på onsdag

• Me o Mike

Du och jag har ganska lika mått.. Jag är väl kanske NÅGOT bredare runt bröstkorgen.. Men jag väger ca 65-66 och är 177 cm lång.

På mig satte han 435. Såg inte sååå stort ut faktiskt, men vill du ha en C skulle jag tippa på kanske 350-380 ml kanske. Beror ju helt på hur mycket eget du har där under så klart!

Anonym (emmy) skrev 2009-12-11 10:48:50 följande:

sandy sandy-ok jag väger typ 65kg och är 177 lång, mäter ca 74cm runt bröstkorgen.skulle vilja ha en lagom c...så svårt med storleken, jag ska ju på konsultation på onsdag
  • MichelleS

Me o Mike skrev 2009-12-11 10:29:24 följande:

Vart var det du skulle gå?
    Devitanova.se heter hemsidan.
    Ligger i Linköping.
  • sandy sandy

tack för positiva kommentarer! :)

MichelleS skrev 2009-12-11 10:08:18 följande:
    sandy sandy skrev 2009-12-10 13:44:33 följande:
    Superfint resultat :)Är det runda du har? Nu blir man ju inte ennu mera sugen eller så
    det är runda gelehallon jag har
  • Max o Zekes mamma

Och jag bet 55 000 på plastik kirurg grp i sthlm för en stor bukop...

• Emma04Kevin05

Me o Mike skrev 2009-12-11 10:12:37 följande:

Nu har jag bokat tid hos ÄNNU en klinik. Ska även testa kirurgcentrum..Har ni hört något om dom?
    Jag har inte varit där, men fick en infofilm hemskickad av dom där kirurgen (kommer inte ihåg vad han heter) berättar lite och så.
    Det intrycket jag fick då var jätte bra iaf!
Svar på tråden Plastiktråden 2