• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Anonym

Hej!
    Ngn som opats av gabriella Sellman i sthlm på Plastikkirurg grp???
    Åsa,har du grymt ont eller?Ser du redan nu skillnad?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-10-14 12:14:38 följande:
    Hej!Ngn som opats av gabriella Sellman i sthlm på Plastikkirurg grp???Åsa,har du grymt ont eller?Ser du redan nu skillnad?
    Jag har jäkligt ont..är mer svullen nu efter 2 veckor än jag var efter 1 vecka..ska på återbesök imorrn..ska höra om det är normalt..ser typ gravid ut:(
  • Anonym

Har varit på återbesök..blev tappad på 2 dl vätska som samlats...inte konstigt att jag kände mig svullen:) Nu känns det bra igen!!

• Anonym

jag har nu fått en tid inbokad för operation .
    jag har inga bröst alls efter amningen. det är bara skinnpåsar som hänger ner:(
    jag är 162cm lång och väger 48kilo. ganska så smal med andra ord. jag valde efter rekomendationer från läkaren silikon 335ml. kan det bli lite för mycket eller blir det lagom?
    ingen som har nån bild att visa eller så?
    som sagt jag har INGA bröst alls innan.

• Söta Nasse
    Anonym skrev 2009-10-15 13:19:35 följande:
    Har varit på återbesök..blev tappad på 2 dl vätska som samlats...inte konstigt att jag kände mig svullen:) Nu känns det bra igen!!
    Hoppas att det blir bättre nu.
    Anonym skrev 2009-10-16 23:10:50 följande:
    jag har nu fått en tid inbokad för operation .jag har inga bröst alls efter amningen. det är bara skinnpåsar som hänger ner:(jag är 162cm lång och väger 48kilo. ganska så smal med andra ord. jag valde efter rekomendationer från läkaren silikon 335ml. kan det bli lite för mycket eller blir det lagom?ingen som har nån bild att visa eller så?som sagt jag har INGA bröst alls innan.
    Det är ju jättesvårt att säga. Beroe ju även på hur bredaxlad man är och vilken typ av implantat man väljer.
    Jag har en knappt a kupa nu och på konsultationen kändes 385cc high profil bra.
    Vill ha en c-kupa typ
  • Humlan0406

sandy sandy skrev 2009-10-17 16:24:09 följande:

2. v kvar till min bröstförstoring nu, börjar bli lite nervös...
    Förstår det, jag ska opereras på Tisdag och det är ju snart Hur nervös som helst!
  • Anonym (boobie)

Var hos Peter Cosmo på Citadell kliniken på konsultation.

OP den 2 december!
    '
    BRöst OP.

jag är 173 cm 62 kg

Skulle ha 380 cc Mp perthese cohensitive 1

• Söta Nasse

usch vad avis jag blir på er som ska operera er så snart. Jag vill också. NU!
    Fan att man ska behöva vänta på pengar bara för att man inte vill ta lån. Räcker med de vi har på lägenheten.

Hoppas att gubbens jobb kan betala ut julbonusen snabbt

Allt är ju klappat och klart. väntar bara på pengar

• Anonym

Bokat tid nu för bukplastik...9.12.Ville ha det i dec pga jobb skäl.Usch,nervös för att det gör skitont efter....
    Ska bara kolla om det går att låna på halva beloppet.
    Ngn som gjort det?Lånat alltså....

Svar på tråden Plastiktråden 2