• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Me o Mike

Det verkar vara helt omöjligt att svara på..
    En av mina vänner la in 350 och hon har nu en normal C-kupa.
    En annan vän la in 410 och hon har F-kupa!

MichelleS skrev 2009-12-10 09:17:12 följande:
    Me o Mike skrev 2009-12-10 09:13:53 följande:
    Men ojdå, då kanske endå han är nogrann av sig?Vet du vad man hamnar på för kupor om man tar ca 350 ml som jag tänkt mig?Det är ju skitsvårt att utesluta innan liksom och gå köpa en bh som men endå kasnke inte kan använda efteråt sen
  • Me o Mike

Vilken MIDJA!! *woohooo* *busvisslar*
    Anonym (Åsa) skrev 2009-12-10 10:55:16 följande:

Hej har lagt in lite nya bilder på bilddagboken, nu är det 10 veckor sedan min bukplastik!!linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html... lösenordet: lindis
  • Anonym (Åsa)

Tack:) jag är så himla nöjd! bästa jag gjort! Fast nu vill jag fixa tuttarn:) aldrig nöjd:)

• sandy sandy

Hej har lagt in lite nya bilder på bilddagboken, nu är det 10 veckor sedan min bukplastik!!linduzzen.bilddagboken.se/p/dayview.html... lösenordet: lindis
    superfint! vore kul å se före bilder oxå :)

nu har det gått snart 1,5 månad sen min bröstförstoring å ja är helt återställd! har fortfarande sportbh å tejpar över såren men allt är jättefint! resultat är super å ja är nöjd, även om ja hade fått göra om de kanske valt några ml. mer :)
    ska bli kul å inhandla några nya bhar, vet knappt vilken storlek jag har, men har en som är C, som sitter perfekt, men tycker det där kan variera en del... dock blivit väldigt bortskämd med denna mjuka sköna sport bh :)
    lycka till alla som snart ska göra sina ingrepp!
  • Anonym (Åsa)

sandy sandy skrev 2009-12-10 11:26:52 följande:

superfint! vore kul å se före bilder oxå :)nu har det gått snart 1,5 månad sen min bröstförstoring å ja är helt återställd! har fortfarande sportbh å tejpar över såren men allt är jättefint! resultat är super å ja är nöjd, även om ja hade fått göra om de kanske valt några ml. mer :)ska bli kul å inhandla några nya bhar, vet knappt vilken storlek jag har, men har en som är C, som sitter perfekt, men tycker det där kan variera en del... dock blivit väldigt bortskämd med denna mjuka sköna sport bh :)lycka till alla som snart ska göra sina ingrepp!
    Finns förebilder om du bläddrar till sep-okt i bilddagboken:)
  • Max o Zekes mamma

Hemma idag från min stora buk op!!!Gått jätte bra...blöder en del så får ha kvar dränaget..Stolt över mig själv!

• Me o Mike

Vill se bilder!!

sandy sandy skrev 2009-12-10 11:26:52 följande:

superfint! vore kul å se före bilder oxå :)nu har det gått snart 1,5 månad sen min bröstförstoring å ja är helt återställd! har fortfarande sportbh å tejpar över såren men allt är jättefint! resultat är super å ja är nöjd, även om ja hade fått göra om de kanske valt några ml. mer :)ska bli kul å inhandla några nya bhar, vet knappt vilken storlek jag har, men har en som är C, som sitter perfekt, men tycker det där kan variera en del... dock blivit väldigt bortskämd med denna mjuka sköna sport bh :)lycka till alla som snart ska göra sina ingrepp!
  • Anonym (Åsa)

sandy sandy skrev 2009-12-10 13:44:33 följande:

tog några snabba bilder, lägger dom på bilddagboken så om nån e intresserad kan ni ta en titt där. de ska ju fortfarande sjunka lite till. ärret ska ju lixom vara precis i vecket.skorpanen.bilddagboken.se/p/dayview.html... lösen: noelito
    Riktigt snyggt!!! vill oxå:)
Svar på tråden Plastiktråden 2