• Me o Mike

Plastiktråden 2

Plastiktråden
    Här samlas alla vi som funderar över att plastikoperera oss eller har gjort en eller flera operationer som ni vill dela med er av till oss andra.
    Tacksamma för tips på bra kliniker och vilka vi ska undvika fördelar och nackdelar om ni vart med om komplikationer Ja vi vill veta allt som behöver vetas

Vi kan ge varandra stöd i väntan och efter operation.
    Väljer att vara anonym då detta är lite känsligt för mina vänner som huserar på fl.

lägger till lite länkar med lite info här under:

plastikforum.se/

www.plastikoperationer.net/

www.plastikhuset.se

www.plastikkirurgiforum.se/

och ni som inte förstår att vissa mår dåligt över sina kroppar och vill utsätta oss själva för operationer för att komma över detta undanbedes att göra inlägg i denna tråd.

Nu kör vi Tjejer!

• Svar på tråden Plastiktråden 2
  • Söta Nasse

hittade en bra sidan med en massa bilder, så nu kan jag ta med mina fovariter och visa läkaren på konsultationen.
    breastimplants411.com

♥ Lägenheten är typ färdigrenoverad nu ♥
  • Anonym (emmy)

hej god fortsättning till er alla!

mitt lån har gått igenom och är till 99% lovad att pengarna kommer in till mitt konto den 8:e hoppas verkligen det så jag hinner betala kkab i tid!

10 dagar kvar!!!

hur känner ni andra inför op??
    jag känner att jag tappat intresset nästan att läsa hela tiden om BRÖST....
    känner mig inte speciellt nervös joo över storleken!!

kram emmy

• Anonym (emmy)
    Söta Nasse skrev 2009-12-31 12:24:37 följande:
    Detta fick jag i svar från kkab ang komplikationer. Nu skriver de ju inte hur de gör med olika komplikationer, men det låter ju som att de är väldigt tillmötesgående i alla fall.<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4; mso-font-charset:1; mso-generic-font-family:roman; mso-font-format:other; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:0 0 0 0 0 0;} @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:-520092929 1073786111 9 0 415 0;} @font-face {font-family:Consolas; panose-1:2 11 6 9 2 2 4 3 2 4; mso-font-charset:0; mso-generic-font-family:modern; mso-font-pitch:fixed; mso-font-signature:-520092929 1073806591 9 0 415 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-unhide:no; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} p.MsoPlainText, li.MsoPlainText, div.MsoPlainText {mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-link:"Oformaterad text Char"; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.5pt; font-family:Consolas; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} span.OformateradtextChar {mso-style-name:"Oformaterad text Char"; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-unhide:no; mso-style-locked:yes; mso-style-link:"Oformaterad text"; mso-ansi-font-size:10.5pt; mso-bidi-font-size:10.5pt; font-family:Consolas; mso-ascii-font-family:Consolas; mso-hansi-font-family:Consolas;} .MsoChpDefault {mso-style-type:export-only; mso-default-props:yes; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:Calibri; mso-fareast-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> Efter en operation går du på minst 3 återbesök 6 månader efter din operation. Vid en 6 månaders kontroll gör vi en bedömning om det finns någonting som du behöver få korrigerat , om det är så gör vi korrigeringen gratis det du betalar vid ingreppet är narkosen 2500:-. Vi korrierar upp till 1 år efter ingreppet för denna summan.   Vi tycker att brösten blir naturligare med inläggen bakom bröstmuskeln men allt är individuellt och skulle just dina bröst bli bättre med inläggen framför bröstmuskeln så lägger vi dem där.   Du betämmer storleken på inläggen med din kirurg antingen kvällen innan eller på operationsmorgonen. Du är alltid välkommen på en kostnadsfri information till Aina då ni kan ta eventuella frågetecken och titta lite mera på storlek och implantat.   Du får en topp vid operationen och den ska du använda de 2 första veckorna tills du kommer på ditt första återbesök. Då bedömmer vi om du behöver någon annan bh.  
    jag kan inte läsa ditt inlägg! första delen består bara av en massa konstiga benämningar och punkter m.m...
    konstigt
  • Söta Nasse

emmy
    nä, de måste blivit något galet från fl sida, men så här skrev kkab. Skönt att du inte är så orolig. Det jag är mest orolig för, förutom att välja fel storlek är väl att inte somna av narkosen. Det händer ju någon gång ibland att folk är vakna, men inte kan röra sig. Ytterst ovanligt, men fatta så ont det skulle göra.

Efter en operation går du på minst 3 återbesök 6 månader efter din operation. Vid en 6 månaders kontroll gör vi en bedömning om det finns någonting som du behöver få korrigerat , om det är så gör vi korrigeringen gratis det du betalar vid ingreppet är narkosen 2500:-.

Vi korrierar upp till 1 år efter ingreppet för denna summan.

Vi tycker att brösten blir naturligare med inläggen bakom bröstmuskeln men allt är individuellt och skulle just dina bröst bli bättre med inläggen framför bröstmuskeln så lägger vi dem där.

Du betämmer storleken på inläggen med din kirurg antingen kvällen innan eller på operationsmorgonen. Du är alltid välkommen på en kostnadsfri information till Aina då ni kan ta eventuella frågetecken och titta lite mera på storlek och implantat.

Du får en topp vid operationen och den ska du använda de 2 första veckorna tills du kommer på ditt första återbesök. Då bedömmer vi om du behöver någon annan bh.

• Söta Nasse

orkar någon skapa en ny tråd så småningom?
    Går ut den 13e

• Anonym (emmy)

hej!
    är så glad, fick hem mitt låneavtal i måndags o skickade tillbaks det samma dag.. fick in pengarna dagen efter idag har jag betalt kkab. tjohoo

• Anonym (emmy)

inte en anning om hur man fixar en ny tråd faktiskt...
    hoppas nån annan kan

• Petra78

Vad skönt att det ordnade sig med pengar :) Vilket datum var det du hade op nu igen?
    Jag vet inte heller hur man skapar en ny tråd men om ngn säger hur man gör så kan jag fixa det ;)

• Emma04Kevin05
    Anonym (emmy) skrev 2010-01-07 10:21:16 följande:
    inte en anning om hur man fixar en ny tråd faktiskt...hoppas nån annan kan
    Jag kan fixa en.. {#lang_emotions_smile}
    Länkar när den är klar!
  • Petra78
    Emma04Kevin05 skrev 2010-01-07 10:59:28 följande:
    Jag kan fixa en.. Länkar när den är klar!
    Kanon!!!! :)
Svar på tråden Plastiktråden 2