• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Daggdroppen

Nu var det inte meningen att jag ville hänga ut ngn offentligt. Därför säger jag inte vems blogg det är. Det är inte relevant. Poängen är att det finns en uppsjö av dylika bloggar och frågan är varför man läser de?

• mage06
    Bellevue skrev 2009-12-08 15:56:57 följande:
    Köper ni skor till barnen för såna pengar? Observera att jag inte hoppar på någon, är bara nyfiken
    Haha, halva priset sa jag ju Nej, jag gör inte det men köper begagnat. Så dyra skor använder folk väldigt sparsamt plus att de inte sliter så mycket på dem i små storlekar Annars kan man ju köpa till halva priset, använda och sen sälja själv
    numberone skrev 2009-12-08 16:00:45 följande:
    JA  I LOVE shablonerna.... Mina låg länge innan jag fick fnatt... Börja inte!! Jag gillar itne PW alls... för mig är hon toooo much!!
    Haha, jag har använt dem lite till tyg faktiskt. Det är roligt
  • mage06
    Peak skrev 2009-12-08 15:51:38 följande:
    ja de var snygga, tänker på sådana typ vanliga vardagsskor men här i stan finns det Din sko, Wedins och sen är det inte så många fler som har barnskor så det finns inte så mycket att välja på... Hur ser man att det är 50% på angulus?
    Hmm, vad underligt...det stod på startsidan men nu när jag går in är det borta...kan det ha varit en gammal sida jag fick upp när jag googlade fram dem kanske? Sorry...
  • Mimmi 71
    mage06 skrev 2009-12-08 16:30:40 följande:
    Måste bara visa det här också, som jag VERKLIGEN ville ha men Tradera är ju helt crazy bananas när det gäller priser ibland...www.tradera.com/Aldre-Charmigt-Skap--auktion_...
    Det var ju helt sagolikt, och skulle passa perfekt här hemma i lillemannens rum. Underbart när det både finns öppna hyllor och ett skåp. Men priset
  • Tjock kulan
    Daggdroppen skrev 2009-12-08 12:30:42 följande:
    Hej!Jag har uppdaterat bloggen. Känns dumt att IGEN skriva att jag inte hänger med här. Men så är det. Hänger knappt med här hemma, vilket ni kan se i bloggen också... lantligharmoniochsmabarnskaos.blogspot.com
    Fluffiga: Jag älskar att du e så härligt ärlig och opretantiös, tack för ett underbar blogginlägg
  • Tjock kulan
    mage06 skrev 2009-12-08 16:16:23 följande:
    Haha, halva priset sa jag ju Nej, jag gör inte det men köper begagnat. Så dyra skor använder folk väldigt sparsamt plus att de inte sliter så mycket på dem i små storlekar Annars kan man ju köpa till halva priset, använda och sen sälja själv

Haha, jag har använt dem lite till tyg faktiskt. Det är roligt
    Halloj där i skärgården, var har du hittat dina? var in om Panduro idag och kikade men de hade bara som var ett helt plastark liksom. Funderar på att stämpla lite kuddar till soffan.
  • Sagalin
    mage06 skrev 2009-12-08 15:41:19 följande:
    numberone: Hej hur går det med allt?! Du använder verkligen dina schabloner du, mina ligger mest och ser fina ut Tänkte också på PW Jag läser inte hennes blogg men har varit inne någongång men hon är väl ok, eller?
    Har du likadana schabloner som Numberone?
    Var kommer de ifrån? *vill ha*