• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Juleja

Igår var vi på glutenfritt julbord *myser* Gud så skönt att bar kunna gå och plocka åt sig av allt man vill ha, utan att behöva fråga om all mat. Det är en lyx!!
    Jag hade lite dåligt samvete som släpade med sonen med rätt hög feber, men det gick bra ändå. Har ni varit på julbord?

Nytt i bloggen, om eko och barnkläder

kungmarta.blogspot.com

• mage06
    Bellevue skrev 2009-12-09 08:57:28 följande:
    Jag får bara fram 4 produkter i butiken....och den laddar aldrig klart. Nån mer med samma problem? Eller klarar den inte Mozilla Firefox...fast det brukar ju inte bli så.
    Jag kan öppna den med Firefox...välj "dekorationer" i menyn till vänster så skall schablonerna finnas längst ner...
    Villa Nordåker skrev 2009-12-09 06:06:44 följande:
    Tack, undrar vilken storlek man har mest nytta av?
    Svårt att tipsa om, jag har de stora... Jag tycker inte att de är så stora ändå, det beror så klart helt på vad du tror att du vill använda dem till

Hmm, sängarna är bäddade och powerwalken avklarad...Lite mer origamiterapi kanske
  • Juleja

Jag tycker det låter gott med vaniljkesella i bullarna. Borde kanske testa det.
    Berätta hur det blev!

• Bellevue
    mage06 skrev 2009-12-09 09:30:18 följande:
    Jag kan öppna den med Firefox...välj "dekorationer" i menyn till vänster så skall schablonerna finnas längst ner...
    Fast jag får inte upp nån meny till vänster. Ska kolla på stationära datorn sen, sitter med laptop med linux nu
  • mage06
    Bellevue skrev 2009-12-09 10:00:06 följande:
    Fast jag får inte upp nån meny till vänster. Ska kolla på stationära datorn sen, sitter med laptop med linux nu
    Ja, det måste nog vara något med datorn då... Har du det bra annars?

Jag slänger in en fråga här, ot men eftersom det finns många föräldrar här så... E:s extraoverall har blivit för liten och i morse fick hon panik i den stackaren Det är en pop-overall men jag är inte helt nöjd med den eftersom den suger åt sig så mycket smuts... Är det någon som provat Lindex overaller eller Everest? Vad tycker ni om dem? Jag har alltid haft pop men nu vill jag prova något annat...Dammsuger Tradera och Blocket Eller har ni något tips på reor?
  • mage06

Jag tycker föresten att det låter gott med vaniljkesella i bullarna! Jag såg mig själv i spegeln på hotellet i helgen och har nu bullstopp Äldsta dotterns pojkvän är bagare och vi får kassvis med bullar, Wienerbröd och allsköns konfekter varje vecka och jag KAN INTE låta dem vara. Så nu delar jag ut dem till grannarna