• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Pums

Igår påbörjade jag ommålningen av tvättstugan som nu ska bli vit.
    Ett lager klart så det blir sista strykningen ikväll när lillen har somnat.
    Egentligen har jag fyrtioelva andra saker jag borde göra nu men är man så smart att man rivit ut allt och ställt till med världens hullerombuller därinne så måste man väl ordna upp oredan efter sig.....

• Sagalin
    Pums skrev 2009-12-08 06:09:12 följande:
    Igår påbörjade jag ommålningen av tvättstugan som nu ska bli vit.Ett lager klart så det blir sista strykningen ikväll när lillen har somnat.Egentligen har jag fyrtioelva andra saker jag borde göra nu men är man så smart att man rivit ut allt och ställt till med världens hullerombuller därinne så måste man väl ordna upp oredan efter sig.....

Känner igen mig. Men skönt att ha det gjort sen.
  • Bellevue

Undrar om min tvättstuga gar att fa fason pa...?
    Undrar ocksa om jag ska orka fa in bilderna pa mitt köksfönster idag...
    Undrar hur jag ska hinna göra alla arbeten i skolan, ligger efter...
    Undrar när jag ska hinna städa, baka och sla in paket...
    Undrar hur Prinsessan Leia med familj mar idag?
    Undrar hur ni andra har det en dag som denna?
    Undrar om sonen vill sova middag med sin mamma snart...

Gar i undrans tider....

Kram

• Peak

missade Pernillas jul, och försöker hitta 1:a programmet på nätet - kan man inte se det igen? (gratis)

• Prinsessan Leia

Bellevue
    Leia med make ligger helt utslagna idag, fått i mig 2 munnar thé precis..känner hur kroppen darrar av brist på näring (känner av det så fort det "fuskas" med mat)
    jag som trodde det skulle bli bättre men icke då, feber har tillkommit
    tur man har snälla barn, som gillar att se på film med en sovandes mamma brevid som springer upp och ner titt som tätt

Ja har oxå massa undringar men de lägger jag i garderobenoch låtsas som de inte finns..nu ska vi bli friska först!!

Ha en fin dag alla och tack för ni tänker på mig
    KRAM

• Camilla R
    Peak skrev 2009-12-08 11:15:22 följande:
    missade Pernillas jul, och försöker hitta 1:a programmet på nätet - kan man inte se det igen? (gratis)
    Nej, jag tror bara de ligger kvar en veck a på TV4 play.
    Men kolla där för säkerhets skull.