Kaktus76 skrev 2009-12-09 12:18:44 följande:
Ja det var verkligen länge sedan,har saknat er all här inne Med huset så går det bara bra,full fart som sagt. Men är dessto mera stiltje på kärleksfronten Ja en del saker på Tradera,oavsett om det är kläder eller möbler har en förmåga att stiga till skyarna...... Sitter på jobbet och sliter mitt gråa hår i tussar snart,det nya lönesystemet gör mig tooookig... Eller så är det jag som e trögfattad Hoppas ni alla har en bra dag i vårt avlånga land Kram till er från ett ruggigt och grått Norrland!!
Oj, tråkigt, förlåt, jag fick för mig att du träffat någon...Men man kan ju vara kär i ett hus

Tjock kulan skrev 2009-12-09 12:22:43 följande:
Med sådana flickor upptill så måste man ha kläder av stretchigt material Tack för länken nu ska jag bara bestämma mig för stora eller små, funderar på att stämpla/sy lite kuddar.
Ja hoppas att stretchet inte är permanent bara

Ja, jag skulle vilja ha alla storlekar...nu pratar jag schabloner alltså

, men jag har Claes Ohlssons gummistämplar i mindre så jag får vara nöjd

Jo jag har tittat på Reima också...den du länkade till är dock för liten men tack för besväret! Villl helst inte ha svart heller *gnäll, gnäll*

Den ser jättefin ut! Åhh, jag som har miljoner mil till Ge-kås (och helst inte vill sätta min fot där heller

) Gillar att den var enkel...är den brun? Vad kostade den? Någon som bor granne med helvetesaffären?