• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Gummsan82

Begriper inte varförman måste posera i underkläder... och att man ens måste bära kläderna när man fotar dem... jag fotar mina på golv, bord etc och det funkar bra.
    De måtte vara exibitionister...

• Gummsan82

mage06: jag sökte på kofta stl 38/40 Såg första bilden och kollade sen på hennes övriga auktioner... himmel å pannkaka!

• Bellevue
    mage06 skrev 2009-12-09 10:16:30 följande:
    Ja, det måste nog vara något med datorn då... Har du det bra annars? Jag slänger in en fråga här, ot men eftersom det finns många föräldrar här så... E:s extraoverall har blivit för liten och i morse fick hon panik i den stackaren Det är en pop-overall men jag är inte helt nöjd med den eftersom den suger åt sig så mycket smuts... Är det någon som provat Lindex overaller eller Everest? Vad tycker ni om dem? Jag har alltid haft pop men nu vill jag prova något annat...Dammsuger Tradera och Blocket Eller har ni något tips på reor?
    Tack för att du frågar, men det är inget vidare.

Jag gillar Lindex overaller, speciellt Bamse.
  • mage06
    Gummsan82 skrev 2009-12-09 11:14:05 följande:
    mage06: jag sökte på kofta stl 38/40 Såg första bilden och kollade sen på hennes övriga auktioner... himmel å pannkaka!
    Hihi, skojade lite med dig
    Bellevue skrev 2009-12-09 11:14:49 följande:
    Tack för att du frågar, men det är inget vidare. Jag gillar Lindex overaller, speciellt Bamse.
    Tråkigt att du inte mår bra?! Inboxa gärna om du behöver prata.

Gillar du Bamse för att du gillar Bamse eller för att overallen är bra? Jag är inte förtjust i tryck och applikationer av det slaget tyvärr...
  • Peak
    mage06 skrev 2009-12-08 16:30:40 följande:
    Måste bara visa det här också, som jag VERKLIGEN ville ha men Tradera är ju helt crazy bananas när det gäller priser ibland... www.tradera.com/Aldre-Charmigt-Skap--auktion_...
    åh vad fint, men skulle inte betala den summan för det! Vart hittar man sådna fina möbler, tycker jag letar på blocket jämt men hittar aldrig något fint! Skulle vilja ha något liknande eller klädskåp eller så...

PUMS - vilka fina texter du har på möbler och annat hemma! Använder du schabloner eller hur gör du?
  • numberone

Fler än jag som börjat tänka på mat till nyårsafton. Vi har tänkt att bara vara vi två i år igen. Det var så mysigt förra men jag kan inte komma på vad vi ska äta. Några förslag... Det ska vara festligt men ganska enkelt att tillaga.

• Kaktus76
    mage06 skrev 2009-12-08 21:24:08 följande:
    Som vanligt, runt hörnet

Japp, men vet inte riktigt varifrån de kommer. Alltså, jag vet att jag har köpt dem i en lokal liten butik men vet inte vilken leverantör de kommer ifrån. Jag har både bokstäver och siffror. Jag kan så klart köpa och skicka men de är rätt tunga... Säg till bara. Butiken har bara helgöppet men jag kan fråga i helgen var de kommer från.

Det var längesedan! Hur går det med huset och kärleken? Ja priserna på möbler på Tradera blir ofta helt galna. Jag tror att det känns lättare för folk att lägga ett bud till, och ett till...än att bara slänga upp närmare 4000 för ett skåp på Blocket. Kolla skrivbordet samma människa har i en annan annons, också fint men jag har inte plats
    Ja det var verkligen länge sedan,har saknat er all här inne

Med huset så går det bara bra,full fart som sagt. Men är dessto mera stiltje på kärleksfronten

Ja en del saker på Tradera,oavsett om det är kläder eller möbler har en förmåga att stiga till skyarna......

Sitter på jobbet och sliter mitt gråa hår i tussar snart,det nya lönesystemet gör mig tooookig... Eller så är det jag som e trögfattad

Hoppas ni alla har en bra dag i vårt avlånga land

Kram till er från ett ruggigt och grått Norrland!!