God morgon
Var uppe och matade Elsa kl 04.00 kom i säng 04.30 igen, makens klocka ringde 05.00 för han skulle arbeta, 05.30 står Alice i vårt sovrum o säger inte sova mer *snälla skjut mig
* känns som om jag kunde stannat uppe sedan 04.00 likväl som att bli väckt två gånger inom loppet av 2 timmar. Idag är det julbasra på ALice dagis, så Elsa ska passas av mormor o jag och Alice ska till dagis i em och ta lite lotter och handla pepparkakor
.
VN: Lycka till idag, mysigt med lusse ute då det är mörkt, hoppas du fick ihop logistiken med dina små trots den tidiga timmen och makens affärsresa.
Prinsessan Leia skrev 2009-12-09 22:18:23 följande:
kikade in på länken fr Antonhitta en sockersöt husbokhylla jag bara måste ha, dock alldeles för dyrt tycker jag så nu åker bräder, tumstock och hammare framhinner man innan jul tro????
Säger som Emils pappa" e du rent från vettet

", ta det lugnt nu, du har ju precis kommit upp på benen igen efter sjukan. Njut lite av allt det fina i ditt hem i stället och ta en kaffe och beundra ditt nyfixade hörnskåp

.
Anton2005 skrev 2009-12-09 21:23:12 följande:
och här år sidan med bokhyllan
www.millimini.se/Jättefin hylla, men dyr. Trots att jag inte är en snickare så tror jag att jag lätt hade snickrat ihop en sådan själv, bara att köpa lite lister och såga till känns det som.
Mimmi: Grattis, vad kul med maskinen, vet att du längtat

. Hur gick det på julmarknaden? har du återhämtat dig