• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Fröken Vit i Madickenhuset

Hej!

Hur mås det i stugorna?

Tänk att det redan är luciahelg...

Anton2005 skrev 2009-12-10 21:22:57 följande:
    Hej på erJag skrev precis ett lång inlägg som försvan :( Här har det varit gråt och skrik hela kvällen men äntligen sover de små. Barnen fick andra omgången vaccin idag och Algot som annars är så lätt att natta har varit hysterisk hela kvällen. Till slut kom jag på att vi kan kanske lura honom lite o låta honom tro att även Anton ska sova. Anton fick krypa ner i sin säng o Algot o jag sa god natt till honom sen somnade Algot...gud så smarta de där ungarna kan vara ibland, han ville såklart inte lägga sig när vi andra var uppe. Självklart är man själv med barnen en sån här kväll oxå. Men i morgon ska jag på inredningsparty så då får sambon ta nattningen.Nu ska jag pyssla och mysa med lite glögg o tända ljus
    Vad nyfiken jag blir på vad det är för ett inredningsparty du ska på...
    Vet du från vilket företag hon kommer ifrån som håller i det?
    Om du inte vet, så vore det väldigt intressant att få veta hur det var sedan.

Kram Fröken Vit.
  • Tjock kulan

Tjenixen
    Andra omgången pepparkakorn är gräddade och i morgon blir det lussebulls bak inför lussandet hos mor o far föräldrar på söndag .

numberone skrev 2009-12-11 09:43:59 följande:
    Liten cp-tomte gör sitt första uppträdande www.skrotochskruv.blogspot.com
    Men oj vilken stor liten dam Ellen blivi tyckte det var nyss som hon var liten bebbe. Hur går det med lillasysters skrikande?
  • Daggdroppen

Hej på er!

Mitt internet har inte fungerat så bra så jag har inte kunnat titta in. Nu när jag äntligen får den att fungera och loggar in på fl så är det första jag ser en rolig rubrik. Ha ha, akta er för detta i julhelgen

www.familjeliv.se/Forum-9-193/m49293432.html

Har varit med sonen till sjukhuset för blodprov idag så vi passade på att ta en tripp på stan och hann med ett loppisbesök. Några fynd hittade jag

Vad gör ni andra?

• versan
    Daggdroppen skrev 2009-12-11 15:20:10 följande:
    Här är också en ganska rolig tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49276489.htmlEller mest grymt äckig!
    Det var så grymt äckligt så jag höll på att få spader.
    Fattar inte att folk kan vara så äckliga.
    *brrr, ryser av avsmak*
  • numberone
    Tjock kulan skrev 2009-12-11 11:15:42 följande:
    TjenixenAndra omgången pepparkakorn är gräddade och i morgon blir det lussebulls bak inför lussandet hos mor o far föräldrar på söndag . Men oj vilken stor liten dam Ellen blivi tyckte det var nyss som hon var liten bebbe. Hur går det med lillasysters skrikande?
    tack, ja hon är stora tjejen å lillasyster växer ifatt. Mycket bättre med magen så agnes är lugnare....
    LissAnna skrev 2009-12-11 16:14:59 följande:
    Så gullig hon är.
    tack...
  • Mimmi 71

Tjock kulan skrev 2009-12-11 11:15:42 följande:

TjenixenAndra omgången pepparkakorn är gräddade och i morgon blir det lussebulls bak inför lussandet hos mor o far föräldrar på söndag .

Men oj vilken stor liten dam Ellen blivi tyckte det var nyss som hon var liten bebbe. Hur går det med lillasysters skrikande?
    Du är väl fantastisk! Själv funderar jag på att strunta i att baka både pepparkakor och lussebullar. Möjligtvis att det blir någon form av saffranslängd. Däremot skall jag förska ta tag i att baka havrekex och julbröd. Kanske fram på söndag