Ari Gold skrev 2009-12-12 19:56:33 följande:
Svårt med julklappar... särskilt till de små! Min yngste är 3, men med två storebröder finns det ju gott om leksaker för honom redan. Har köpt en stor Maileg-kanin i rödrútig pyjamas. Den spelar ju ingen roll om han inte leker med...för blir den dumpad i ett hörn pryser den i alla fall sin plats. Dessutom var det rea. Han kommer få lite pärlor också och en tågbana. Till de stora har jag öpt en snowboard och biljetter tll Melodifestivalen. Vete sjutton vad jag ska hitta på mer. Blir väl lego som alltid.
De fick varsinn mailegtomte av lillajulstomten (reatomtar från ifjol).
Lego ska storebror antagligen få. Han har sin julklappskvot fylld, det ä tjejen som jag inte vet vad jag ska köpa till.
Venezuela skrev 2009-12-12 22:09:07 följande:
Versan: Herrej*vlar vilket ståtligt bygge, grymt imponerad! Själv nöjer jag mig med att äta köpekakor med ädelost MissG: Jättefina askar och ljus. Fröknarna kommer att bli så glada så. Angående julklappar så önskar jag mig mest av allt att vår lilla filur ska hinna komma ut innan julafton. Är på bf+4 idag och han verkar trivas alldeles utmärkt i mammas mage Jag har uppdaterat bloggen med lite julpynt.
ladydiskapar.blogspot.comMen före jul måste den ju komma

Ja usch så tråkigt det är när man går över tiden. Har gjort det med båda. Hur mår du annars och hur har din graviditet varit? Vad har du för barn från förut?
Villa Nordåker skrev 2009-12-13 07:00:44 följande:
God morgon, nu börjar Luciamorgon på tv, mysigt! En fråga hur förvara man hyacintlökarna som blommat över och som jag skulle vilja plantera ut till våren i trädgåren?!
Hm... Kanske torrt och svalt? Jag har t.ex. mina gladioler (lökar) inlindade i tidningspapper i vårt kylrum. Lät dem först torka och smulade bort jorden och lindade in. Nu är ju hyacinter rätt torra från början... Kanske du bara kan ha den att stå svalt?