• Daggdroppen

Vita hem

Välkommen till Vita Hem tråden!

Vi fortsätter att inspirera varandra och diskutera vårt gemensamma intresse, d.v.s. inredning med vitt som bas.

Vi har en härlig tid framför oss. Senhöst, vinter, advent, jul, nyår... Är säker på att det kommer att bli många godbitar. Jag längtar! Längtar ni?

Även fast vi är många gamlingar här så är alla nya också varmt välkomna!
  • Svar på tråden Vita hem
  • Amelié77

Jag söker också ett nyckelskåp. Jag vill INTE ha ett med glas i, för när man hänger in nycklarna tycker jag inte det är snyggt om de syns. Det ser ju bra ut med ett tomt nyckelskåp med glas, men när det blir fullt med nycklar ser det inte snyggt ut. Har letat överallt men inte hittat nåt som är utan glas och tillräckligt stort. De flesta är så "tunna" så man kan knappt hänga in en nyckelknippa i det. Det måste vara djupt så det får plats stora knippen med nycklar.

• JagOchHan

Goddagens i tråden.

Hittade den nya för ett par dagar sedan - tänkte jag skulle plöjt igenom allt och kommenterat massor. Men märkte ganska snabbt att det bara var att glömma Herregud sicken fart ni skriver i!

Här är nya inlägg

dontletthebedbugsbite.blogspot.com

whittochcharmigt.blogspot.com

Nu blir det fortsättning följer i arbetsrummet. Medans barnen fortfarande sover.

• Gummsan82
    Pums skrev 2009-10-26 08:05:40 följande:
    Nu finns det många bilder i bloggen på mitt skafferi som jag nyligen fixat till.snovitadrommar.blogspot.com/
    Blev ju jättefint {#lang_emotions_sunny} Va duktig å pysslig du är!
  • K a j s a s

Hej hopp i lingonskogen!

Dyker bara rätt in nu när jag hittat nya tråden...

Numberone - Fin blogg! Kul att du är nöjd med (mina) lampor.

Här har det hänt så mycket sista tiden så jag har inte varit på FL på evigheter. Omtumlande saker som tagit all min uppmärksamhet och energi. Men jag mår bra och är lycklig.

Jag har köpt lite nya köksmöbler och matsalsmöbler (igen - jag vet)
    Har köpt nya garderober med skjutdörrar i sovrummet, underbart! Tuffat till mig lite och vågat testa en renare/modernare stil hemma igen. Trivs bra med det och känner mig nöjd. Gillar fortfarande det vita, men blandar upp med mycket svart också. Annars är färg en bristvara i mitt hem. har chockat med cerisa kuddar i soffan dock!

Står nu och tvekar om jag ska sätta upp en möstrad fondtapet på en vägg i vardagsrummet eller göra en stor tygtavla. Har sålt mitt stora vita liatorp-skåp så nu har jag en helvit naken vägg som behöver lite kärlek. Vet bara inte hur jag ska göra.

Behöver också tips på var jag kan hitta en snygg vedkorg, gärna i metall. Någon som vet vad jag menar?

• K a j s a s

Hej fluffis!!!
    Kul att se dig! Tack för inlägget i min gästbok!
    Jag behöver något större som rymmer mer ved. Så tråkigt att springa ut i kylan och hämta ved ofta...

Svar på tråden Vita hem