BF Juni 2010!
Stina84:
Okej, undrade mest hur mkt som var okej. har nog oxå upp emot 10, fast då rör jag mig nog ngt mer än o bara vara hemma.
Stina84:
Okej, undrade mest hur mkt som var okej. har nog oxå upp emot 10, fast då rör jag mig nog ngt mer än o bara vara hemma.
Är det inga fler än jag som ska köpa syskonvagn?
Vi e inne på Babytravel,ngn som har erfarenhet av den?

jag har inte gått upp ngt o går in i v.19 i morgon.. och då äre dags för UL... uhh jag e mer nervös denna gång än vad jag var med sonen.. puh!!
Hoppas allt e som det ska, e ju trots allt allra FÖRSTA ggn jag ser denna bebis i morgon..
Vilka tider ska ni andra på UL:et i morgon?? lite kul o veta ![]()
Grattis till alla med lyckade RUL idag!!!!!!
Själv var vi oxå dit idag o fick se bebisen för första ggn.. de var sååå härligt..
Tog 1 timme innan vi kom in då de hade blivit fel på dag enligt dem.. men jag e bombsäker på dag o tid.. men till slut tog en snäll BM som skulle hem för dagen, emot oss iaf!! Supergullig!
Var så sjukt nervös allså.. men de var en välskapt bebbe som var sååå livlig o snurra, vred o sparka som bara den heeela tiden.. Den sög på tummen o vifta me armarna o bena. Raka motsatsen till sonen som var såååå lugn!
Denna sparkade med bägge fötterna jämfota på magen när hon tryckte me apparaten, så gör skoj ut
Fick exakt samma BF datum som enligt SM
Med sonen skiljde de bara en dag, fast åt rätt håll
HOn sa att jag a tagligen måste vara rätt regelbunden, o jaa.. jag är som en klocka med både ÄL o mens, så de var ju kul
o de tydde på att bebben växte o mådde bra för att den följde exakt..
Frågade om hon kunde se vad de var för kön (vi ville inte veta) men bara för o se om hon visste.. men hon kunde inte avgöra vad de var för kön.. o de säger det inte heller..
hmm, undra vad de mest tyder på om de var svårt o se?? hehe
sååå glad iaf!!!
Med sonen kände jag bubbel i v.16 o buffar i v.17. Men de kunde ta flera dagar upp emot 1 vecka mellan buffarna.. Fram emot v.20 blev de nog mer regelbundet.. Men han var oerhört lugn i magen genom hela grav.
Denna bebis kände jag buffar ifrån v.17 oxå, men däremot har jag känt varje dag sen dess o e i v.19 nu. Men denna var oerhört livlig på UL.. så stor skillnad på dem i magen..
Beror nog som sagt på hur moderkakan ligger, hur bebisen ligger, o oxå hur bebisen "är".
Grattis till alla lyckade UL
Själv gissar jag faktiskt på tjej i magen... men har ännu inte en sån där "känsla" som jag hade med sonen,, lättare när man kommer in i v.30 o framåt..
men just nu tror jag bara de för att aktiviteten e såå olika, plus utseendet på UL-bilden jämfört med sonen.. o magen ser lite annorlunda ut nu än så länge
Menmen, bara kul o spekulera lite ![]()
usch, igår hade jag sd hela dagen.. Även då jag låg ner så kom de hela tiden.. är så irriterat jopbbigt o gå med spänd mage hela tiden bara tycker jag.. man blir så konstigt varm, haha
Sen på kvällen så trodde jag den skulle rymma då den hade lagt sig såå långt ner så de tryckte på blygdbenet o stråla ner.. värsta bulan där nere lixom ![]()