BF Juni 2010!
Angående glucosbelastning, de e nog olika i olika kommuner med.. för jag gjord aldrig ngn när jag bodde i trollhättan.
Är de bara jag som INTE gjort VUL/UL?
Angående glucosbelastning, de e nog olika i olika kommuner med.. för jag gjord aldrig ngn när jag bodde i trollhättan.
Är de bara jag som INTE gjort VUL/UL?
Jag måste bara skriva en "hemsk" sak. o en PINSAM sak.
Jag har ju börjat o spy oftare nu, o varje gång jag spyr så kissar jag ner mig
Usch va hemskt o pinsamt.. *jag dör*
Jag kan omöjligt hålla emot.. jag e ju värdelös me knipövningar o har inte gjort många sen sonen.. hade jobbigt med de ett tag efter förlossningen, men sen blev de bättre o bättre, o har lixom kunnat knipa strålen oså..
Är de för att jag e gravid nu då o att de tyngs på?? för svaga muskler har jag ju då sannerligen där nere antar jag??
Ska på inskrivning i mon så kanske ska nämna de för min BM?
Är livrädd flr framfall ju.
Nu har jag oxå vart på inskrivning..
Allt var tiptop.. men fick inte lyssna på hjärtljud, de blir i v.20.
Trivdes inte alls me min BM första ggn, men denna kändes väldigt bra!
Som omföderska så brukar de ju hoppa över besöket i v.20, oså kommer man i v.24.. Men hon frågade om de räckte me telefonkontakt då eller om jag ändå ville komma.. o jaa varför inte? Det tyckte jag var snällt
Jag har inte gått upp ngt än, tack o lov.. väger 10 kg mer vid denna inskrivning
Sen så tyckte jag att mitt illamående hade blivit kontrollerat när jag gick in i v.10. Men nu i v.11 (10+4) så spyr jag mer o mer.. igår fick jag bara behålla frukosten.. så jag hade så ont i huvet o ont i kroppen igår. usch.. hoppas de inte fortsätter så
Många verkar vara mkt oroliga andra grav, men jag tänker inte så mkt på grav faktiskt.. kanske låter hemskt men har fullt upp me sonen o allt annat o jag försöker väl kanske o nite heller göra de eftersom de kritiska veckorna ännu inte e över.
Längtar tills man får känns det lilla livet där inne, då känns de mer verkligt på nåt sätt!