BF Juni 2010!
Går in i v.16 på Onsdag så snart borde de ju ge med sig..
För mig stämmer de inte än så länge, att det e annorlunda med andra barnet..
Har inte känt barnet tidigare, vad jag vet.. jag trodde mig att jag kände fladder i v.14 men e inte heelt säker.. Magen e inte större, snarare mindre.
Sen tycker jag de känns som om bebisen ligger längre in denna gång, allt känns mkt längre in.. svårt o förklara men.. visst väger jag mer nu, men jag e ändå inte så "fet" på magen så att jag inte skulle känna..
Usch, man e ju lite orolig om de växer på som de ska då där inne.. Jag har ju inte som er alla andra gjort VUL, Kub o allt.. Jag kommer inte se bebisen förens 7 Januari, v.19 för första ggn.. usch.. hoppas jag åtminstone känner ngt i magen innan dess.
Måste klaga lite..
jag känner mig bara allmänt nere o bläääää.. är trött på detta illamående o denna trötthet.. tänk om de e tvillingar? hahah nerrå, men har ju tvillingsystrar o både villingar på min mammas o pappas sida, o även makens mamma o pappa sida.. så vem vet egentligen.. haha
Tror mig känna fladder ibland.. men konstigt nog är jag mer osäker denna gång på om de edet eller tarmar, än me sonen so var första ggn.. knepigt?! jaa..
Vill bara komma till UL o se så att den lever o växer som den ska..åhhh...
Hur har ni de andra ikväll?
hoppfull trots allt skrev 2009-12-21 20:30:37 följande:
hehe jag har oxå RUL den 7:e Januari
Igår kände jag bebisen buffa för första ggn, jippii