• mejola

BF Juni 2010!

Denna sida är ruskigt bra och intressant att kika in på tycker jag
    Där kan ja hänga ett bra tag när man egentligen borde göra annat

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Mamsterbabe skrev 2009-11-14 10:03:55 följande:
    Kan det vara möjligt att jag som är förstföderska redan kan ha fått lite kula?Igår när jag satt/låg i soffan så stod magen rakt ut som en boll, ganska hård var den också. Vet iof inte vilken vecka jag är i, tror jag är runt 8-9. En liten fråga bara, vi säger att jag är i 8+5, är jag då i vecka 9? Jag blir så förvirrad av allt det här :D
    vid v9 är själva alltet inte större än en apelsin ungefär sammanlagt å de syns inte än. Men som stina sa så är de mycket som svullnar

EGO
    jisses vad trött ja är, skulle ha jobbat ihelgen men fick snällt ringa och säga att de går inte, 14 dagar i sträck blir förmycket ändå vaknade man kl 09 och kunde inte somna om
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-14 11:33:00 följande:
    Oj 14 dagar i streck det är tufft! Hue klarar du det? Läste tidigare att du jobbar inom äldreomsorgen med och det är ju tufft! Får man fråga vilket äldreboende du jobbar p? Lovar att inte skvallra
    de är ju skola 5 dagar så de blir mycket sittandes ändå, bara en på jobbet änsålänge som vet om något. haha skriver ja de här så läser nog många de så de vågar ja inte
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-14 11:44:20 följande:
    Skit oxå Jag som är sååå nyfiken haha Så fort du är redo att gå ut med att du är gravid får du avslöja vem du är
    haha jobbar du själv inom de eller?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-14 15:24:11 följande:
    haha missade ditt inlägg helt innan! När nu jobbar jag inte på äldreboende, men har gjort det tidigare. Varit mest på ceciliagården, lite på Ekåsen sedan gjorde jag praktik för lääänge sedan på hälsans äldreboende (tror det heter så)numer är jag inom hemtjänsten samt på akuten.
    okej, men akuten är väl kul, eller hur man nu ska säga om akut sjuka människor det är inga av de ställerna ja jobbar på kan ja ju nämna
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    lingontott skrev 2009-11-14 18:44:29 följande:
    Måste bara dela med mig av en lite pinsam sak som hände idag... Jag har mått lite illa till och från och kräkts ett par gånger, men detta har varit under kontrollerade former trots allt och alltid skett hemma. De senaste två veckorna har jag mått mycket bättre.Idag när jag på ett kafé i ett köpcentrum för att köpa lunch så kände jag plötsligt att jag blev illamående och mycket knäsvag. Blev jättevarm och kände att jag höll på att svimma. Jag skulle just beställa men kände då att benen inte alls höll så jag klev ur kön och hann ungefär 2 meter innan benen vek sig. Där satt/halvlåg jag på golvet och började kräkas rakt ut på golvet mitt bland allt folk!För mig så kändes detta fruktansvärt pinsamt och ohygieniskt i dessa influensatider. Men såhär i efterhand när jag tänker på det så blir jag lite irriterad, för det var INGEN, varken personal eller andra kunder, som hjälpte mig eller frågade hur jag mådde. Fattar ju att folk inte vill ha sjuka människor kräkandes på cafégolv hur som helst, men ändå lite konstigt tycker jag...Någon annan som yttryckt sitt illamående på liknande olämpliga sätt?
    många är nog rätt livrädda för svininfluensan ja så nog därför, ja tror annars hade folk reagerat annolunda.
    Hmm änsålänge som mest pinsammast har ja nog bara spytt ner gubbens kompis kök när de höll på med mat, men de är inte så hemskt farligt ändå.
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    MaraFara skrev 2009-11-15 13:02:27 följande:
    Apropå kissa på nätterna.. Är uppe varje natt 1-2 ggr å kissar.. Skitdrygt, men men.. Det är väl lika bra att vänja sig för sen blir det ju av andra anledningar man vaknar på nätterna..
    jag hade nog föredragit att vakna och klivit upp än som de är nu att på morgonen har ja tokont i magen för att ja är riktigt extremt kissnödig
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-15 19:53:26 följande:
    så har jag det med! Det värsta är att jag har svårt att tömma hela blåsan. Få ta i, nästan som när man bajsar, för att få ut även de sista 100ml.
    känner igen de, så är de här med, men blåsar blir väl slapp allteftersom  under graviditeten har ja för mig?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    vitvåonågratill skrev 2009-11-15 21:02:21 följande:
    Förresten, man hinner/orkar inte alltid läsa igenom allt här inne alla dagar så om jag missat att gratta någon det senaste så säger jag GRATTIS nu istället! Efter typ VUL/UL eller liknande! Eller om ngn gift sig eller förlovat sig eller fått nytt boende!
    hahaha, det var en bra grattis-lösning ju
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

hej, jag har itne vart inne på några dagar nu, läser lite på denna sida, att läsa ikapp allt är ja för lat för
    jobbigt att få sånt besked vid rul, lider med dem

Själv är ja såååå sugen på pepparkakor och mjölk men är totalt proppmätt efter maten, dagens ilandsproblem. Hur sjutton kan man vara hungrig och mätt samtidigt ?

♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!