BF Juni 2010!
Men börjar med en träfftråd, som ja sett i andra stora trådar så har de funkat utmärkt så
Nä nu är det sovadags för mig, upp och hoppa kl 05 så man borde ta tag i john Blund.
redan tisdag, veckorna går lite för fort, man hinner inte med alls
Sov så gott Ladies!
godmorgon!
Jag borde vara utanför dörren vid de här laget men så har man inte ens ätit frukost än, sådana här dagar man bara vill stanna hemma och krypa under täcket även om jag bara går till kl 11 idag..
på torsdag ska jag på vul och kolla läget vilken exakt vecka jag är, blir en knepig tid men de var den enda som fanns och med tanke på de är bra att veta och se hur de ligger till (fick ett sent mf sist) så tyckte hon att ja borde ta första bästa som fanns.
lägg ner de där tjaffset om vad man är för person, alla tycker tänker och känner olika och nu är de mycket hormoner i luften. De drar ner stämningen nått så kopiöst mycket så blir bara trist...
de tror ja alla kan vara överens om
jag tar 1 tablett vitamax och sen omega 3 varje morgon, men de har ja gjort i 2 år nu snart och kände genast en stor skillnad, vart piggare och lättare att koncentera mig på saker. Otroligt vad lite vitaminer kan göra