• mejola

BF Juni 2010!

majess skrev 2009-11-10 20:58:36 följande:
    snälla mejola,kan inte du lägga in mig i bf listan? jag är helt värdelös på sådana saker ..jag har bf 11 juni..Tack på förhand!!! 3barnet,32 år 6mil norr om gbg...
    självklart kan ja det
    Välkommen in i tråden!
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    kronanskvinna skrev 2009-11-10 21:25:42 följande:
    Jag tkr du kan lämna denna tråd!! Du sprider bara bara negativ energi!!
    *Viftar med fingret* Ajjabajja, alla är välkomna
    Alla har olika åsikter såsom många har sina kulturer, tankar och sätt att leva. Respektera varann och varandras åsikter, det är a och o, alla gillar inte alla men ingen är mindre välkommen fördet.
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Trojanen skrev 2009-11-10 21:24:28 följande:
    Mitt blodtryck låg på 85/60, ok att jag brukar ligga lågt, men inte såhär lågt!
    vad kan de göra mot lågt blodtryck?
    Känner du av de nått eller så?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Trojanen skrev 2009-11-10 21:42:53 följande:
    Ingenting tror jag, hon konstaterade bara att det var väldigt lågt och undrade om jag kunde stå typ. Men iom att jag mår rätt bra så var det nog ingen fara. Jag har sedan tidigare haft problem med svimningar osv så jag är rätt van och vaken på de tecknena. Risken med lågt blodtryck är väl att man kan svimma osv, det är iaf bättre än att ha högt om jag förstått det rätt.
    Ja okej, jag är inte så hajj på det där med blodtryck och det.
    Jobbigt ändå att dom inte kan göra något åt det, men skönt att du vet hur du ska hantera det
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    mithrandil skrev 2009-11-10 21:51:02 följande:
    Man kan få tablettbehandling i värsta fall. men när man är gravid så undviks det tills det blir riktigt lågt.
    hehe skönt att höra, lät lite farligt ifall de skulle sjunka extremt och de fanns inget att göra
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    mithrandil skrev 2009-11-10 21:56:53 följande:
    haha.. Ja, som tur är så är läkarvården så pass bra att det är få saker som inte går att göra något åt. Man har ju tur som föddes på 1900-talet.
    Ja det tackar jag min lyckliga stjärna för att dagens vård är så pass bra som den ändå är idag och att läakarna inte räknas som häxor längre haha
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

välkommen hit
    illa mår jag men änsålänge har ja inet behövt äta något för de, men sist avr de inte på topp förs runt v.10 ungefär så jag bereder mig på att de kommer eskalera. de återstår att se

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

dessa färdknäppar ska man nog ta med en näve salt, ja vräkte i mig annanas förra graviditeten och de hände absolut inget, inte ens sd, efter v. 36 prövade ja de mytomspunna "laxermedlet" man köper på apoteket och de hände absolut ingenting då heller (behövde de för stenhård mage), mer än diarée då haha
    Visst de är inviduellt men de finns ju dom som fått sammandragningar av banen eller de som åkt in på förlossningen med flera av sina barn efter att ha tagit en snaps, så som sagt, vääääldigt inviduellt, man känner ju om man får sd av något så då är de bara hålla sig borta från de

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Vilda Tiger skrev 2009-11-11 17:30:40 följande:
    Ja, men hallonbladste är inget färdknäpp, det får livmoderna att dra ihop sig och är bra att dricka i slutet så att den kan dra ihop sig bra efter en fl.
    tex ricinolja som alla supervarnar för är de jag åt, de hände inte ett jota, jag drack hallonbladste också och min livmoder förblev som den blev dvs normal. De är som sagt väldigt inviduellt hur känslig man är, men man känner om man får sd (livmodern drar ihop sig som ja skrev) eller inte.
    Man ska inte ta allt på blodigt allvar men vists ska man vara försiktig men då är de mer allvarligt med en snutt vin tycker jag själv än att dricka te
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    vitvåonågratill skrev 2009-11-11 19:40:38 följande:
    En färdknäpp är ett samlag för att försöka starta igång förlossningen. Det sägs ju att om livmodertappen "duschas" rejält med mannens utlösning så kan det få livmodermunnen att börja öppna sig...dock så ska det visst vara ganska stor mängd, och hur många killar kan eg komma typ 3 gånger på rad? Men visst är det ett trevligt sätt att fördriva tiden på iaf, när man gärna vill ha ut bebis!
    jo men många ansvänder färdknäppar som ett namn för alla "metoder" som finns och de tror ja du är fullt medveten om att ja menade dem
    3 ggr på rad är nog inga problem för karlar om de vet hur man gör. Sen behövs de minst 1 dl sperma och så mycket får de inte ut på 3 ggr
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!