• mejola

BF Juni 2010!

orken finns men inte motivationen till den, där är ja nollställd, men att göra ingenting är tyvärr lyxvara här också

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Yossan skrev 2009-11-08 22:52:39 följande:
    Förresten tror jag att vår katt har något slags 6:e sinne. Han var den första som visste att jag väntade sonen - låg och sov på min mage, var jätte"knäig" och nu är han likadan. Annars är han mest en "ligga bredvid katt". Någon annan som märkt att husdjur beter sig annorlunda när man är gravid?
    ja hunden blir mycket mer svansigare av sig, följer efter överallt och är mycket mer försiktigare av sig, nästan så man blir irriterad ibland haha
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

ställde mig på vågen och den pekade neråt lite mera. Inte kosntigt när man knappt äter men har ökat på min träning. Och då har illamåendet inte ens nått sin topp än

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-09 20:30:35 följande:
    då är vi 2 Hoppas med jag håller mig på denna vikten ett tag nu. Ska försöka äta mer hälsosamt
    samms här, vill inte gå upp en massa igen utan max 10 kg har jag satt men sen så vet man ju inte hur mycket vätska man drar på sig eller allt som kan tillkomma
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-09 20:11:13 följande:
    tänk om det vore samma sak för mig. Har gått upp 3kg nu.. I samma vecka med dottern hade jag gått upp 6 så det är ju en klar förbättring.Bm sa till mig att jag inte ska gå upp mer än 10-12kg denna gången. Det kommer jag aldrig fixa. Jag gick ju upp 27kg av en anledning. Visst jag åt mkt men inte sååå mycket. Fick jätte mkt vätska i kroppen bla.
    ja jag gick upp över 30kg i förra graviditeten, klarar inte av det igen psykiskt, sen kom folk och sa att man hade ju blivit lite rund, de gjorde inte saken bättre. Vissa borde limma igen munnen.
    Ior78 skrev 2009-11-09 21:26:17 följande:
    Hejsan!! Jag hoppar in här om det går bra. Jag har följt er ett tag nu men inte vågat skriva in mig förräns efter mitt VUL. Vilket jag var på idag och fick se vår lilla skrutt vars hjärta fladdrade på för fullt, det var helt underbart.Men jag måste säga herregud vad ni är aktiva här inne man får ju sitta en hel evighet och försöka läsa ikapp om man har missat en dag Men det är ju bra för då blir man ju inte sysslolös om kvällarna
    välkommen in
    Vad kul att se ett litet hjärta picka på. Jag håller med om att de skrivs mycket, man har alltid nått att läsa så de är ju riktigt kul.
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    kela81 skrev 2009-11-09 21:45:23 följande:
    var hos läkaren idag, för nytt vul.Tyvärr så har den ena tvillingen inte klarat sig Den hadde inte växt något sen snaste vulet och hjärtat har slutat slå Den andra mådde dock bara bra, var 26 millimeter stor, hjärtat slog bra och man såg till och med navelsträngen Fortsatt sjukskriven tom. 29 nov, illamåendet håller i sig, kraftig yrsel pga. väldigt lågt blodtryck och viktminskning...Hoppas att allt är bra med er, orkar inte läsa vad ni skrivit idag, återkommer i morgon istället om jag orkar....
    massa kramar till er!
    Vi finns här om du behöver snacka av dig om allt mellan himmel och jord
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Miss Johanna skrev 2009-11-09 22:06:52 följande:
    Är det någon mer som känner att träning känns riktigt jobbig nu? Jag har alltid gillat att träna (jogga, spinning och pump) men nu känns det som att jag har noll energi till det. Är bara i v.10. Blir helt färdig bara jag är ute och går med hunden. Hade ju hoppats att jag skulle kunna träna hela graviditeten. Kan ju hoppas att jag får mer ork sen när illamåendet försvinner.
    ibörjan så ökar ju din puls som gör att du blir mer andfådd och trött, de jämnar ut sig längre fram
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Golvmoppen skrev 2009-11-09 22:12:12 följande:
    Kamikazee: Skulle du kunna göra en GBG-tråd, så behöver vi inte ta upp plats med planerandet av fikor i denna tråd.Jag är så dålig på sådant.Vore kul om vi kunde träffas ngn dag.
    kankse bättre med en träfftråd för de som bor lite annanstans så slipper de bli en massa trådar om alla ställen i svrige
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

känns som de blir himlans många trådar då med tanke på hur många städer de finns i sverige hehe.
    Men de  är ju bara skriva tex:

GBG:

ska vi ha fika bla bla bl

och nästa skriver GBG överst, sen en annan stad kan skriva sin stad överst.
    Tvivlar på att de kommer bombas av olika städer samtidigt.
    Man kan ju kika såhär först, blir de krångligt är de bara att göra fler undertrådar

♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!