• mejola

BF Juni 2010!

vad sjutton är ordet ja tänker på, inte är de väl bak-/framåtlutad?
    Att livmoderväggen, alltså den tjockare delen eller vad man ska säga är utåt mot magen.
    Att man antingen kan ha fram... eller bak... och de kan göra skillnad på när man känner bebisen,d e som har fram.. känner bebisen tidigare utanpå (och inuti) än de som har bak...
    fast bak-/framåtlutad är väl nått helt annat.
    Har för mig de var typ "framvall" eller nått sånt?

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Milliemolly skrev 2009-11-24 19:07:14 följande:
    menar du att man har moderkakan i framvägg? framfall kan man få av livmodern när man blir äldre........man kan även ha bakåtliggande livmoder, då får man en liten gravidmage för bebis ligger in mot ryggraden.
    framvägg jag tänkte på Tack tack
    ja bakåtliggande har jag livmoder har ja, plus sist så var de bukvägg ja, småtrist. Vad man glömmer alla dess ord och betydelser så himlans fort
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    Thesso skrev 2009-11-24 19:37:07 följande:
    Ja vi får verkligen försöka ta det lugnt! Själv var jag på väg ut och bära pellets säckar inte alltför lång tid efter men det fick jag utskällning över av mina föräldrar. Man vet ju inte sånt med första eller innan det har hänt nån i närheten.
    man känner ju rätt fort kroppens begränsningar, vissa kan leva som normalt hela graviditeten medans andra blir helt sängliggandes.
    man ska ju inte ta bort förmycket av sitt liv i oro som kanske aldrig ens inträffar
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    MaraFara skrev 2009-11-24 20:20:29 följande:
    Kolla nu då Thesso får vi se om jag lyckats...
    vad fin mage du har
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    mjauen skrev 2009-11-25 13:43:54 följande:
    Jo, det kör jag med när jag inte är på jobbet, sååå skönt! Fast hemma blir det oftast mjukis/pyjamasbyxor o en t-skjorta, sen min mysiga morgonrock utanpå - jättesexigt!
    haha så är de här också
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola

allt som är nu är: jag borde, jag borde, jag borde...
    ändå så gör ja inget utav de.
    Har iallafall julstädat och tjuvstartade med att pynta lägenheten, mest för att i helgen så är de fullt upp med annat och veckan därpå ser inte bättre ut. Men mysigt blir de

♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    vitvåonågratill skrev 2009-11-25 18:41:17 följande:
    Har tokfuskat jag..är ju hos min älskling i helgen så jag satte upp mina stakar och stjärnor i veckan...OCH tände dom! *hemsk människa* Men det är sååå mysigt!
    tänk vad alla tanter blir galna nu på dig
    krissa skrev 2009-11-25 19:05:23 följande:
    Någon annan som också helt plötsligt kan få isande och ilande bröstvårtor???Jag blir tokig när det händer...ibland släpper det inte förrän efter 15-20 miuter och det gör riktigt ont...känns som om de förfrusit!!!??? Inte går det att "tina" värma upp dem heller!
    jag får också så, främst på nätterna kommer de, skitjobbigt
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-26 18:07:49 följande:
    Hej tjejer!Jag har inte varit inne sedan i förrgår och orkar verkligen inte läsa igen alla sidor, hoppas ni förstår. Om någon frågat mig något så får jag be er artigast att fråga igen Var på begravning igår. Jätte fin dag men oerhört jobbig. Fick migrän på em och när vi kom hem vid 21 gick jag raka vägen till sängen och la mig och har idag jobbat mellan 7.30-17. Skittrött nu!Har fått roliga nyheter! Ska på anställningsintervju den 9 Har inte kvar papprerna så jag vet inte om det är en tillsvidare anställning eller vik jag sökt... (söker många jobb) Min man råkade radera allt från mailen.. Ska försöka kontakta personalfunktionen på sjukhuset och se om de kan hjälpa mig Hoppas som 17 nu bara Nu till en jätte svår fråga och jag vill ha så ärliga svar som möjligt.. Ska jag berätta på intervjuvn att jag är gravid. Är ju då ändå i v.14 så det är ju svårt att dölja. Eller ska jag inget säga? De kommer ju ändå märka det innan provanställningen går ut, dessutom går jag ju på havandeskap i mars månad... Hjälp mig *please*
    de flesta uppskattar ju ärlighet och ser de som positivt, och andra tarde som att du kommer kosta mer än tjäna för dem. Så deär helt 50/50 tyvärr.
    Men läsav honom när du kommer dit, vad han/hon är för person och berätta om de känns rätt, dom har ingen rättighet att fråga sånt.
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-26 19:43:21 följande:
    På morgonen går min livmoder upp till naveln! Jag är i v.13. På dagen går den en liten bit nedanför. Tycdligen vanligt att det kan bli så hos omföderskor att livmodern växer snabbare liksom
    hur känner man de, som en hårdare boll då eller så?
    ja kände lite förut i v.8, då hade ja nått lite hårdare ca en dm nedanför naveln
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!