• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • mejola

Vad kul, jag kände att de var så många ja var med i så tänkte ja bjuder in alla till en enda
    Absolut inga gravidsymptom idag, helt dött, såååå skönt, hoppas de håller isig imorgon när man måste jobba igen

• mejola

jag glömmer alltid den där klockan, på våren är värst, jag kan inte ens räkna på fingrarna hur många gånger jag kommit en timme försent till skolan.
    De där med andfådd förstår ja inte vad de ska vara bra för, de kunde ja karlarna fått ärva när vi blir gravida att de ska bli andfådd när de får springa hehe

• mejola

Vad kul du tittade in, varsegod

• mejola
    angeni -
    Varsegod

Thesso -
    Ja usch jag är konstant täppt i gravidtider, så himlans irriterande att man måste sova med öppen mun
    Änsålänge är ja mest illamående efter maten, hoppas inte de ökar men de lär de väl göra

jamarl -
    Varsegod
    Oh vad skönt att kunna sova sålänge Ja har fuskat med lite eftermiddagslurar annars hade ja nog inte överlevt länge.
    vad kul med inskrivning, jag ska vänta lite till med de, känner inte nått behov av de änsålänge.
    Jag bor i jkpg
  • mejola

Jag har berättat för några få vänner bara, familjen och resterande väntar vi med en stund till innan de är dags.
    Blir nog efter v.12 ungefär om inte magen dyker upp innan dess, ja har en känsla av att den kommer börja synas relativt tidigt ändå.
    Berätta på julaftonen vore lite kul men tror inte de går att dölja sålänge

• mejola

jisses vad ni skriver
    tröttheten står verkligen med fetstil i pannan på mig också, så himlans trött att jag däckade på ett företagsmöte och hållt på att däcka på lunchrasterna, inget positivt kan jag lova att dom tyckte *asg*
    Men jag har berättat för chefen så hon vet om åtminstonde varför ja ibland ser i kors.

jag hoppas också att dessa veckor kommer rusa iväg

• mejola
    stina84 skrev 2009-10-25 19:40:56 följande:
    Jag är i v.7+5 idag enligt FL och är beräknad den 7 juni. men i vilket fsll som helst stämmer det ju inte  ?? Skönt att allt var bra med det lilla pyret iallafall! Såg du hjärtat?
    ÄL kan ju komma någon dag senare eller tidigare ibland även om mensen är regelbunden så kanske därför de kan bli lite knepigt med datumen och så
  • mejola

Jag lade ut lite länkar som jag själv tycker är roliga att kolla på, visar hur bebisen växer i magen samt hur bebisen ser ut vecka för vecka

♥ BF 2010-06-30 ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!