rödnos skrev 2009-12-27 11:11:38 följande:
suck... jag fick presentkort på Sisters av min svärmor... smart eller? :D Man kanske kan kränga det på blocket för jag passar då inte in i några av kläderna de har där. Möjligen om de hade haft nån stor kofta, men icke...Dessutom kallade hon mig mullig och småtjock typ hela julen så det har varit "underbart". Men nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen! haha!Nån mer som irriterar sig på att så många tycker sig ha rätt att ta på magen?Jag klappar tillbaka på deras mage (om det inte är nån som jag har en nära relation till då och det faktiskt ÄR ok) och frågar samma fråga tillbaka. Tack, hur är det själv med magen? ;) Lustigt att man ska bli allmän egendom bara för att man har en bebis i magen kan tyckas...
Jag hatar när folk tar mig på magen. Visst om jag undrar ngt och de ska visa, då är det okej. Som när jag frågade mannens syster och hon drog lite och klappade och visade hur formen hade ändrats. Det är helt okej, det stör mig inte alls.
Men när folk jag knappt känner helt plötsligt petar mig på magen då blir jag knäpp, det är fortfarande min kropp. Min personliga sfär är ju lika stor nu som för några månader sen...
Jag ska köpa en tröja där det står typ, akta jag bits eller ngt liknande...har redan tröttnat på allt petande.