Inlägg från: Bustrollen |Visa alla inlägg
  • Bustrollen

BF Juni 2010!

Xtra skrev 2009-11-05 11:17:24 följande:
    Vad många det verkar vara från Örebro-trakten här? Själv bor jag i Örebro . Det bara fortsätter att snöa här - marken är vit även om asfalten är bar. Önskar att snön kunde stanna, vill inte ha slask!Jag går in i vecka 10 på lördag... längtar!
    Ja...vi är nog några stycken. Har dålig koll faktiskt ska jag erkänna. Kanske skulle skriva in stad på BF-listan?

Vi har snö med alldelles vitt i luften hela dagen än så länge....mysigt
  • Bustrollen
    smoolan skrev 2009-11-05 11:04:26 följande:
    Eller hur. Jag går in i v.11 imorgon. Mitt nästa delmål är inskrivningen i v.11+6 och sedan KUB. Kommer vara i v.18 på julafton så man får se när RUL:et bokas in. Vill ju se min bebbe
    Jag vill också se...mest för att lugna mig och att se att illamåendet inte är inbildning och jäkelskap, haha
    Jag tror jag kommer gå in i v. 16 runt julafton...dålig koll så långt frammåt faktiskt
  • Bustrollen
    kronanskvinna skrev 2009-11-05 11:30:39 följande:
    Jo det är sant, när jag plussade var jag bara i vecka 4 så det har ju gått ganska snabbt :) Vad pluggar du till?
    Jag läser till förskolelärare
  • Bustrollen
    kronanskvinna skrev 2009-11-05 13:09:17 följande:
    Jaha okej va skojj :D
    Ja det är riktigt roligt. Jag kommer nog att hinna (peppar peppar) läsa 2 år innan jag är hemma. Då är det bara 1,5 år kvar sen.
  • Bustrollen
    kronanskvinna skrev 2009-11-05 13:13:04 följande:
    Aa men det är ju skönt iaf :) läser du på distans nu?
    Nej, jag läser på plats på universitetet. Just idag har vi pluggdag inför tenta i morgon går väl sådär mitt mellan rusningarna...
  • Bustrollen
    mithrandil skrev 2009-11-06 08:05:04 följande:
    Hej tjejer!Jag har tidigare inte riktigt vågat ta mig hit. Ni skriver så otroligt mycket, men nu är jag trött på alla trådar som dör ut så jag tänkte att om jag inte är med i en massa småtrådar utan bara i en enda stor kanske jag hinner med ändå? Vi får se hur det går.Jag har en son som är född i mars i år och nu är bebis beräknad till den 29 Juni ungefär. Kommer nog aldrig hinna läsa ikapp mig men ska försöka lite smått.Hur mår ni alla?
    Välkommen!
    Jo, det skrivs en hel del, men vi är många också

Jo då, här är det ganska bra idag, fick sova hela natten i natt så jag är lite piggare. Knaprar prostafen som besatt...jag ska INTE spy på tentan idag, det är målet
  • Bustrollen
    vitvåonågratill skrev 2009-11-06 08:52:35 följande:
    Och imorrn går jag in i vecka 9+0 så vi är väl nästan lika långt gånga då va!? Tänk om det bara kunde gå snabbt till RUL nu iaf..då börjar man se det mer, man har fått ett fast BF datum och förhoppningsvis fått se att allt är bra med bebis och då vet dom flesta även att man är gravid, dit längtar jag till max nu!
    Ja, då skiljer det bara en dag på oss.
    Jag längar tills det syns samtidigt som jag fasar. Jag har inte berättat för mamma eller pappa ännu och vill helst inte heller, de kommer inte att bli glada.

jag har ul den 12 jan...(det frivillliga i v.16-18) Men jag kommer nog vara i v. 18-19 där någonstans då tror jag...dålig koll.
  • Bustrollen
    MumTwins skrev 2009-11-06 09:12:41 följande:
    Tack alla för erat stöd. Har fått en tid på gynakuten nu klockan 10 och självklart så följer sambon med. Hoppas verkligen att allt är bra där inne.Hör av mig om hur det gått sen.
    Lycka till!
  • Bustrollen
    Thesso skrev 2009-11-06 10:30:24 följande:
    Vad jobbigt om dom inte blir glada.
    Ja, mamma har skällt på mig i flera år bara jag nämnt barn...du är för ung...du måste hinna resa...du kommer ångra dig...du ska leva livet osv.
    Så...jag säger inget ännu. Om ngt går fel så kommer de inte bli ledsna så de behöver inte veta ngt alls då.
Svar på tråden BF Juni 2010!