• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-28 17:37:14 följande:
    man har rätt att gnälla av sig! Skit i tabletterna och gå och ät när du behöver istället. Klarar du dig utan dem så är det ju bra Hoppas det försvinner snart
    ja de blir väl att småäta hela tiden, ja ser vågen framför mig slå i taket haha. Måste be en tränare ändra mitt träningschema också, ja får mer och mer träningsvärk i magmusklerna så ska ta bort den maskinen helt och be honom lägga om. men magmusklerna har ju inte delat sig än men börjar bli obehagligt, vet inte hur länge man kan träna dem?
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • stina84
    mejola skrev 2009-11-28 17:58:35 följande:
    ja de blir väl att småäta hela tiden, ja ser vågen framför mig slå i taket haha. Måste be en tränare ändra mitt träningschema också, ja får mer och mer träningsvärk i magmusklerna så ska ta bort den maskinen helt och be honom lägga om. men magmusklerna har ju inte delat sig än men börjar bli obehagligt, vet inte hur länge man kan träna dem?
    Du kan träna allt så länge det inte är obehagligt och börja göra ont Jag gick på gym när jag väntae dottern. Runt denna tiden la jag av med magmusklerna och efter v.20 kunde jag inte träna mer, tyvärr.. Denna graviditeten blir det inget spring på gymmet. Tar tag i det efter bebisen är här. Jag har ju hund så jag får ju lite motion varje dag iallafall
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Summer
    mejola skrev 2009-11-28 14:39:35 följande:
    tänk så som att du ska passa på att njuta nu, ingen mage som är ivägen och du kan utan problem ta din in i bilen/bussen/tåget. bebisen mår bra därinne och lever rörare med navelsträngensin. Sen kommer den leva rövare med dina revben och din ryggrad och förmodligen mitt i natten också då den tycker du är tråkig som ligger still
    Tack för ditt svar, ingen annan verkar ha sett eller orkat svara. Det känns mest som om alla i den här tråden pratar om varandra..*suck*
  • mejola
    Summer skrev 2009-11-28 19:07:59 följande:
    Tack för ditt svar, ingen annan verkar ha sett eller orkat svara. Det känns mest som om alla i den här tråden pratar om varandra..*suck*
    blir nog lätt så att man hamnar i ett samtal med någon och missar andra. ja försöker hänga med alla men de är inte lätt
    När har du ul?
    annars om du är orolig brukar vissa bm vara bussig och låta en lyssna på hjärtljuden
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • mejola
    stina84 skrev 2009-11-28 18:11:25 följande:
    Du kan träna allt så länge det inte är obehagligt och börja göra ont Jag gick på gym när jag väntae dottern. Runt denna tiden la jag av med magmusklerna och efter v.20 kunde jag inte träna mer, tyvärr.. Denna graviditeten blir det inget spring på gymmet. Tar tag i det efter bebisen är här. Jag har ju hund så jag får ju lite motion varje dag iallafall
    jag är så rastlös av mig så måste göra nått, har inge hund tyvärr annars hade jag nog inte tränat såmycket. Funderar på att annonsera om någon vill ha sin hund promenerad ibland.
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Joggi
    Jag läste ditt inlägg och läste oxå svaret du fick. Tyckte det va ett bra svar och trodde att det räckte..

Ska man svara på alla inlägg så får man nog inte göra annat..
  • Joggi
    mejola skrev 2009-11-28 19:16:06 följande:
    jag är så rastlös av mig så måste göra nått, har inge hund tyvärr annars hade jag nog inte tränat såmycket. Funderar på att annonsera om någon vill ha sin hund promenerad ibland.
    Ja men det är väl ingen dum idè alls.. Är väl många som behöver den hjälpen=)
    Kika blocket!
  • mejola
    Joggi skrev 2009-11-28 19:21:30 följande:
    Ja men det är väl ingen dum idè alls.. Är väl många som behöver den hjälpen=)Kika blocket!
    så du tror de finns iallafall, fick för mig att de var svårt att hitta någon
    ♥ BF 2010-06-30 ♥
  • Joggi
    mejola skrev 2009-11-28 19:23:41 följande:
    så du tror de finns iallafall, fick för mig att de var svårt att hitta någon
    Jag tror nog att det är väldigt många som behöver det.. Är ute och surfar runt på blocket en del och såna annonser dyker upp rätt så ofta!
  • stina84
    Jag har helt missat ditt inlägg. Förlåt! Jag har inte varit så aktiv här inne på ett par dagar nu, brukar vara inne flera gånger/dygn annars. Försöker annars som Mejola skrev svara och prata med de flesta här inne.
    Ibland kan det vara som Dottan55 skrev att man håller med någon annan som svarat på ett inlägg och tycker det är ett klokt svar att man inte svarar då. (Oj vad svamligt det lät, sorry) Sedan händer det mig med ibland att ingen svarar, antar då att de inte känner igen sig i min situation eller att de helt enkelt inte har något svar....
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden BF Juni 2010!