• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Sweetangel85
    Lili73 skrev 2010-01-04 18:24:55 följande:
    Har funderat på samma sak och hade fått för mig att mejola skrev att den skulle stängas den 24:e vilket jag tog som julafton. Nu är den ju fortfarande aktiv så det borde väl vara den 24/1 då. :o) Låter bekant med 3 månader också.
    24:e Januari stänger tråden.. de e alltid 3 mån efter den startas som den går ut
    ♥ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ♥
  • stina84

Xtra: Riktigt bra sida måste jag säga *mee like*
    Har ett par sidor att gå igenom nu...

dottan55: Ja då förstår jag Men är det inte bättre du väntar med att köpa vagn då tills ni köpt bil??

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84

När det börjar närma sig den 24 så kan ju, egentligen vem som helst som vill, starta en ny tråd och länka till den här i den gamla tråden så alla som fortfarande vill vara med, i detta goa gäng vi blivit, hittar smidigt till den nya tråden

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Harley

Nu ska jag bannemig gå och ta ett kort på megamagen

Återkommer...

Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
  • Harley

Sådär. Nu har jag lagt in 2 bilder i mitt galleri (magen med ?) Om någon vill så får ni lägga in dem i bildtråden. Jag har IMac så det är överjävligt att klistra in bilder i trådar...

Pliiiizzzz

Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
  • Martinis84
    Joggi skrev 2010-01-04 18:15:34 följande:
    Tack, men vi har inte köpt bilen än så vi kan inte mäta bagaget.. Håller på att byta bil precis=)
    Hmm har du också stor hund? Jag har rottweiler som idag sitter i en stor bur. Även om vi kortar ner den så kommer vi inte kunna ha bur om vi ska få in en barnvagn. Eller kan man lägga den lite på tvären..??
  • Martinis84

Vad roligt med namnprat!
    Jag önskar att jag vore sådan som vågar döpa till ovanliga namn...
    Men killnman är just nu Mio eller Wille. Tjej är vendela, alma, rut eller nått likanande. Så kul att prata namn med släkt och vänner. Kan hålla på i evigheter!

• Ellie84

DEt lät smart.. att länka till tråd nummer två i denna tråd närma den 24..
    Man vill juh inte tappa bort sig nu..
    Bra gäng och tråd detta..

Salome var ovanligt och riktigt fint.. svårt att hitta ett till lika bra som ska passa ihop
    Salome och... seven kanske om det blir en pojke,, eller det kanske flickor oxå kan heta

Miranda 031228 BF 100604
  • Martinis84
    Harley skrev 2010-01-04 19:35:26 följande:
    Sådär. Nu har jag lagt in 2 bilder i mitt galleri (magen med ?) Om någon vill så får ni lägga in dem i bildtråden. Jag har IMac så det är överjävligt att klistra in bilder i trådar... Pliiiizzzz
    Vilken söt dotter du har!!
    Oj, vilken mage du har ;) Tyckte att jag har mage men inget mot din, men väntar ju också första. Lite små sur över mig själv att jag lagt på mig ganska mkt över höfterna, men konstigt nog gått ner över fingrar och armar..?? Märkligt, omfördelar sig kanske.
Svar på tråden BF Juni 2010!