• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Harley

Gokväll i tråden,

Jag har sedan tidigt i graviditeten skrivit egna noteringar i graviditetskalendern på min sida, men inte förrän nu går jag ju ut med att jag är gravid. Kan någon vänlig själ kolla om ni kan läsa. Alltså ni behöver inte läsa allt om ni inte vill, men i alla fall kika om ni kommer åt mina anteckningar.

Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
  • Joggi
    JuliaIsabella skrev 2010-01-03 18:50:35 följande:
    Hejsan hade oxå emmaljunga city cross rekomenderar jag STARKT toppen vagn ska själv köpa en sådan syskonvagn nu då våran son är för liten för att gå lycka till
    Tack! Talar alltid för när flera pratar varmt=) Har googlat runt en del och den verkar riktigt bra! Ska bara se så den går in i bilen på tvären.. Har gjort en tråd och frågat...
  • Ellie84

Jag villa ha en emmaljunga ceox..

Miranda 031228 BF 100604
  • hoppfull trots allt
    Harley skrev 2010-01-03 18:54:24 följande:
    Gokväll i tråden,Jag har sedan tidigt i graviditeten skrivit egna noteringar i graviditetskalendern på min sida, men inte förrän nu går jag ju ut med att jag är gravid. Kan någon vänlig själ kolla om ni kan läsa. Alltså ni behöver inte läsa allt om ni inte vill, men i alla fall kika om ni kommer åt mina anteckningar.
    Det fungerar perfekt!
  • Harley
    hoppfull trots allt skrev 2010-01-03 20:00:51 följande:
    Det fungerar perfekt!
    Åh vad bra. Tack för att du kollade
    När var det du skulle göra rul? Ska du till Karlstad då?
    Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
  • stina84

dottan55: Ja vagnar finns det en uppsjö av. Vi har haft både teutonia och emmaljunga. Visst är de bra, men jag tycker de är onödigt dyra. Denna gången ska jag skaffa en kronan, gå in och kika på www.kronan.com där kan du beställa en duovagn för 5.500:- Vi har ingne butik där vi bor som söljer den vagnen, men har frågat runt här på FL och det har inte varit 1 enda negativ komentar om vagnen. Ja jag ska ha en iallafall. Fick veta att den kommer finnas i färgen röd inom kort

Gubben här hemma fick en multisåg i julklapp av chefen så nu har vi börjat här hemma att såga upp öppningar Alla öppningar i huset är anpassade efter dörrar och vi har inte dörrar överallt, som in till köket ex. så då har vi nu sågat upp så öppningarna blivit större. Blev riktigt luftigt och fint måste jag säga

Idag har verkligen bebis i magen haft kung fu fighting! Snacka om aktivitet! Den blev nog irriterad på allt oväsen vi före när vi sågade Men än känns inget utanpå magen. Men det kommer väl så småningom

Kul för er som har RUL imorgon! Får ni berätta hur det har gått

♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84

Noomi och Emilio: HUr må du nu då? Har det lugnat sig?

• Sweetangel85
    stina84 skrev 2010-01-03 20:16:54 följande:
    Noomi och Emilio: HUr må du nu då? Har det lugnat sig?
    Jorå nu är de bättre..lite illamående i bakgrunden bara.. har fåt i mig lite kvällsmat nu iaf.. Känner att de svider lite i halsen, uch. kanske kommr svidae del då man spyr nästa gång då.. fat defår vi ju hoppas att jg inte gör mer såklat, haha

När du ha sd, hur många kan du ha per dag då?
    ♥ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ♥
  • Joggi
    stina84 skrev 2010-01-03 20:15:47 följande:
    dottan55: Ja vagnar finns det en uppsjö av. Vi har haft både teutonia och emmaljunga. Visst är de bra, men jag tycker de är onödigt dyra. Denna gången ska jag skaffa en kronan, gå in och kika på www.kronan.com där kan du beställa en duovagn för 5.500:- Vi har ingne butik där vi bor som söljer den vagnen, men har frågat runt här på FL och det har inte varit 1 enda negativ komentar om vagnen. Ja jag ska ha en iallafall. Fick veta att den kommer finnas i färgen röd inom kort Gubben här hemma fick en multisåg i julklapp av chefen så nu har vi börjat här hemma att såga upp öppningar Alla öppningar i huset är anpassade efter dörrar och vi har inte dörrar överallt, som in till köket ex. så då har vi nu sågat upp så öppningarna blivit större. Blev riktigt luftigt och fint måste jag säga Idag har verkligen bebis i magen haft kung fu fighting! Snacka om aktivitet! Den blev nog irriterad på allt oväsen vi före när vi sågade Men än känns inget utanpå magen. Men det kommer väl så småningom Kul för er som har RUL imorgon! Får ni berätta hur det har gått
    Ja verkligen! Jättesvårt... Jag är mest ute efter en smidig vagn som går in på tvären i bilen och efter att jag har kikat runt lite så verkar city crossen bli liten och smidig.. Vet dock fortfarande inte om den går in på tvären i bilen ännu.. Gick in i V70 men deras bagage är lite större än 9-5:ans.. En vagn som inte går in på tvären är utesluten med tanke på att hunden hellst behöver minst halva hellst 2/3-delar av utrymmet... Gud så svårt...
  • stina84
    Joggi skrev 2010-01-03 20:29:10 följande:
    Ja verkligen! Jättesvårt... Jag är mest ute efter en smidig vagn som går in på tvären i bilen och efter att jag har kikat runt lite så verkar city crossen bli liten och smidig.. Vet dock fortfarande inte om den går in på tvären i bilen ännu.. Gick in i V70 men deras bagage är lite större än 9-5:ans.. En vagn som inte går in på tvären är utesluten med tanke på att hunden hellst behöver minst halva hellst 2/3-delar av utrymmet... Gud så svårt...
    Denna vagnen finns det en som har i en v.50, alltså mindre än v.70 och den går in i hennes bil så borde den med största sannolikhet gå in i din Står det inga mått på hemsidan?
    Sweetangel85 skrev 2010-01-03 20:28:07 följande:
    Jorå nu är de bättre..lite illamående i bakgrunden bara.. har fåt i mig lite kvällsmat nu iaf.. Känner att de svider lite i halsen, uch. kanske kommr svidae del då man spyr nästa gång då.. fat defår vi ju hoppas att jg inte gör mer såklat, haha När du ha sd, hur många kan du ha per dag då?
    Jätte olika. Om jag har gått mycket eller jobbat så kan det bli en hel del, annars en lung dag hemma så kanske upp emot 10.

Skönt att du mår bättre iaf. Om det svider i halsen så är det nog som de säger att det är därifrån blodet kommer. Hoppas det får en chans att läka så det inte rivs upp igen nu då...
Svar på tråden BF Juni 2010!