• mejola

BF Juni 2010!

BF Juni 2010! Nu är jag med i så många Junitrådar att jag tänker jag samlar alla dessa underbara FL.are i en enda stor samlingstråd. Här är de som väntar barn i juni, alla är välkommna från förstföderskor till er omföderskor. BFlistan finner ni här, skriv gärna in er: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48244012.html Välkommen in i värmen, hoppas ni ska trivas!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-25 20:19

Lite länkar:

Se hur bebisen växer i magen vecka för vecka:

www.babyvarlden.se/Verktyg/Se-barnet-vaxa-i-magen/uSeu-barnet-og-magen-din-vokse/

Se hur bebisen ser ut vecka för vecka:

pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Week-4--What-your-baby-looks-like-now-3084.htm

3dpregnancy.parentsconnect.com/calendar/1-week-pregnant.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-09 22:23

Träfftråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48588935.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 16:11

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-27 17:13
    Bildtråd (fungerande länk)

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48994554.html

• Svar på tråden BF Juni 2010!
  • Sweetangel85
    Joggi skrev 2010-01-03 20:29:10 följande:
    Ja verkligen! Jättesvårt... Jag är mest ute efter en smidig vagn som går in på tvären i bilen och efter att jag har kikat runt lite så verkar city crossen bli liten och smidig.. Vet dock fortfarande inte om den går in på tvären i bilen ännu.. Gick in i V70 men deras bagage är lite större än 9-5:ans.. En vagn som inte går in på tvären är utesluten med tanke på att hunden hellst behöver minst halva hellst 2/3-delar av utrymmet... Gud så svårt...
    på tvären menar du väl att man ställer in vagnen på sidan om man säger?
    Men går ngn vagn in på tvären o samtidigt att man kan ha e stor hund?
    tror de flest har så att man lixom kör in vagnen framåt o har hunden på andra sidan.. förstår du?
    ♥ Emilio 080504 ♥ Bebis i magen, BF 9 Juni ♥
  • hoppfull trots allt
    Harley skrev 2010-01-03 20:11:16 följande:
    Åh vad bra. Tack för att du kollade När var det du skulle göra rul? Ska du till Karlstad då?
    Jag har inte rul förräns 15 januari, känns länge till! Det är ju många i tråden som har ul denna vecka.. Spännande!
    Det blir Karlstad för oss ja, även förlossningen.. Vi kanske ska boka rummen bredvid i juni
    Minns jag rätt att du hade rul någon dag tidigare?
  • stina84
    Sweetangel85 skrev 2010-01-03 20:37:28 följande:
    på tvären menar du väl att man ställer in vagnen på sidan om man säger?Men går ngn vagn in på tvären o samtidigt att man kan ha e stor hund?tror de flest har så att man lixom kör in vagnen framåt o har hunden på andra sidan.. förstår du?
    Jag tror det var så hon menade med Fast det lät lite knasigt. Tror inte den ska in på tvären
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Sweetangel85
    stina84 skrev 2010-01-03 20:41:42 följande:
    Jag tror det var så hon menade med Fast det lät lite knasigt. Tror inte den ska in på tvären
    hehe nej jag tror inte det heller
  • Sweetangel85

Stina84:
    Okej, undrade mest hur mkt som var okej. har nog oxå upp emot 10, fast då rör jag mig nog ngt mer än o bara vara hemma.

• hoppfull trots allt

När vi köpte vagn till Alice så tänkte jag köpa begagnad men ville kolla lite i butik först så jag visste vad so var vad då det var så länge sen jag hade vagn sist och det har hänt en del på 14 år..
    När vi kom till barnens hus så hade dom rabatt på 3000 kr den dagen så vi stuvade in vagnen i bilen direkt Köpte en Emmaljunga Edge duo combi och har varit sjukt nöjd med den men den tar ju lite plats i skuffen i bilen men det är det enda negativa..
    Nu får det bli en syskonvagn, är väldigt sugen på en Emmaljunga Twin city cross, har även kikat på en nitro men är skeptiskt till dom små hjulen fram och hur dom kommer fungera i snön.. Någon med erfarenhet?

• hoppfull trots allt

Glömde, fick ge 4500 kr för edgen.. Ett skönt klipp!

• Harley
    hoppfull trots allt skrev 2010-01-03 20:41:23 följande:
    Jag har inte rul förräns 15 januari, känns länge till! Det är ju många i tråden som har ul denna vecka.. Spännande! Det blir Karlstad för oss ja, även förlossningen.. Vi kanske ska boka rummen bredvid i juni Minns jag rätt att du hade rul någon dag tidigare?
    Ja jag har den 12:e. Vi ska också till Karlstad. Klart vi bokar rummen bredvid
    Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
  • ZettanA

Jag är himlans sugen på en Teutonia.. en med fyra stora hjul. Har en teutonia Timmy (sittvagn) till dottern nu och jag Älskar den!! Så liten å smidig. Har haft lite olika vagnar till dottern, har inte blivit riktigt nöjd förns jag köpte timmyn.

Noomii och emilio: Hoppas det inte kommer nå mera blod.. låter jätte läskigt! Jag trodde jag spydde blod när jag var gravid med dottern.. kom på kort därefter att jag druckit saftsoppa tidigare på dagen Ha ha! kan bli knasigt ibland.

Svar på tråden BF Juni 2010!