• Summer

BF Juni 2010!

stina84 skrev 2009-11-22 20:10:30 följande:
    Klart det kommer gå bra för oss! Ska bli kul att höra hur det gått för dig sen Nej ingenting. Känner mig inte ens speciellt trött längre... Enda gången som jag tror på att jag har en bebis i magen är på morgonen innan jag kissat. Då är maggen sne på mig Tror deffinitivt det är spökveckor
    Lustigt min mage känns också lite sne på morgonen, men läkaren har också sagt att den ligger uppe till höger :)
  • Summer
    Joggi skrev 2009-11-22 20:16:02 följande:
    Idag har vi gått in i vecka 13 och jag trodde jag skulle känna mig lugnare, men tyvärr så är jag inte det=( Man kanske aldrig blir det?UL om en vecka då kanske man slappnar av lite.. Om allt ser bra ut då..I Fredags hade jag såna spänningar i magen, nån mer som kännt så? Det drog lixom hela dagen... Obehagligt!
    Jag hade magknip imorse men förövrigt har jag haft grym växtvärk de senaste dagarna, de lär växa så det knakar där inne :D
  • Summer
    stina84 skrev 2009-11-22 20:20:29 följande:
    haha ja det ser roligt ut Har du tagit kort på din mage? Det har jag, bild finns i mitt galleri om du villse
    Fyy nej, jag tar inga kort på min mage, den är för degig ännu ;)
    Däremot ska jag kika in i ditt album med detsamma!

Kram
  • Summer
    Mollystar skrev 2009-11-22 21:39:43 följande:
    Hej på er, jag är lite orolig , har haft som kramp/spännvärk i snart 3 dagar kommer när jag ska resa mig eller rör mig för häftigt åt nått håll och kommer av sig själv ibland. Är så otroligt rädd att det ska vara nått på gång.  Har nån av er kännt nått sånt?  Det är inte som mensvärk utan en annan sorts värk. Ska ringa barnmorskan i morgon. Hoppas då på att få komma och kanske få lyssna om man hör hjärtat. Jag är i V 10 (9+3)
    Hej! Jag tror inte du behöver vara orolig, det där har jag hört från flera håll. Det kan vara dragningar i de ligament som håller den växande livmodern på plats. Den är ju upphängd på olika "gummiband".
  • Summer
    Mollystar skrev 2009-11-22 22:59:59 följande:
    Tack för alla svar jag är lite lugnare nu. Vilken tur att man kan prata av sig här och fråga om det man är orolig för. :)
    Det är det vi är till för :)

Gottnatt allihop!
  • Summer
    Winterfresh skrev 2009-11-23 11:14:19 följande:
    Nyss hemkommen på KUB/Ul och allt såg superbra. Så skönt att få se ett tickande litet hjärta och en kropp som sprattlade lite då och då. Eftersom jag inte har haft några känningar på flera veckor blev detta verkligen ett bevis på att jag har något i magen som mår bra :)Blev tillbakaflyttad från 12+5 till 12+2 så inte så illa räknat. Får väl se sen när rul är hur mycket man blir flyttad :)Fick även 2 superfina Ul-kort med mig hem som jag tänkte jag skulle lägga in på min sida...Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på nån dansk thriller som går på canal+, innan jag ska hämta sonen på dagis :) Bäst att njuta på sin enda lediga dag på 8 dagar....
    Grattis till lyckat KUB+UL, måste kännas jätteskönt! Visst är det härligt att få en liten bild på bebisen, det är liksom "beviset" på att det finns något där inne :)
  • Summer
    Babycakes79 skrev 2009-11-23 13:01:04 följande:
    Hej tjejer,Tänkte också hoppa in här om det går bra. Går in i v 12 imorgon, bf 14 juni.Gjorde ett vultest i v 9 och fick se den lilla, som såg ut att ha det bra. Jag såg hjärtat som tickade men skulle jättegärna vilja höra också..Känns så läskigt med alla som fått ma efter v 12.. Men fostren kanske har dött några veckor innan.. Annars ska ju risken för missfall minska med 90 % efter 12 fullgångna veckor.Usch jobbigt med alla tankar. Nu är det bara en vecka kvar tills jag är i v13, hoppas man kan slappna av lite mer då!
    Hej! Välkommen hit! Vad kul, vi har samma bf den 14 juni och jag går också in i v. 12 imorgon. Blir roligt att följa varandra :)
    Ska du göra KUB?
  • Summer
    stina84 skrev 2009-11-23 13:06:18 följande:
    Å vad roligt! Ska kolla in din sida om det kommit upp några bilder SKönt att allt var bra och att få se ett tickande hjärta. BLir ju som du säger även en bekräftelse på att jag är ju faktiskt gravid! Igår kände jag bebisen igen!!!! Sååå mysigt! Nu är jag helt säker på att det är bebisen jag känner, inget tvivel. Men jag måste ligga ner helt stilla och konsentrera mig, då känner jag det. SKulle aldrig känna det när jag är i rörelse.
    Wow, kan du redan KÄNNA?! :)

Hur känns det?
  • Summer
    Mollystar skrev 2009-11-23 13:11:37 följande:
    Vad många det är som ska gör KUB , är det för att ni är efter 35 eller har ni valt det själv??
    Jag krävde det efter allt krux jag har haft i min graviditet hittills..
Svar på tråden BF Juni 2010!