Inlägg från: stina84 |Visa alla inlägg
  • stina84

BF Juni 2010!

Joggi skrev 2010-01-03 20:29:10 följande:
    Ja verkligen! Jättesvårt... Jag är mest ute efter en smidig vagn som går in på tvären i bilen och efter att jag har kikat runt lite så verkar city crossen bli liten och smidig.. Vet dock fortfarande inte om den går in på tvären i bilen ännu.. Gick in i V70 men deras bagage är lite större än 9-5:ans.. En vagn som inte går in på tvären är utesluten med tanke på att hunden hellst behöver minst halva hellst 2/3-delar av utrymmet... Gud så svårt...
    Denna vagnen finns det en som har i en v.50, alltså mindre än v.70 och den går in i hennes bil så borde den med största sannolikhet gå in i din Står det inga mått på hemsidan?
    Sweetangel85 skrev 2010-01-03 20:28:07 följande:
    Jorå nu är de bättre..lite illamående i bakgrunden bara.. har fåt i mig lite kvällsmat nu iaf.. Känner att de svider lite i halsen, uch. kanske kommr svidae del då man spyr nästa gång då.. fat defår vi ju hoppas att jg inte gör mer såklat, haha När du ha sd, hur många kan du ha per dag då?
    Jätte olika. Om jag har gått mycket eller jobbat så kan det bli en hel del, annars en lung dag hemma så kanske upp emot 10.

Skönt att du mår bättre iaf. Om det svider i halsen så är det nog som de säger att det är därifrån blodet kommer. Hoppas det får en chans att läka så det inte rivs upp igen nu då...
    ♥(¯`°?.¸ ♥mamma till världens underbaraste flicka, Salome 070314 ♥¸.?°´¯) ♥
  • stina84
    Sweetangel85 skrev 2010-01-03 20:37:28 följande:
    på tvären menar du väl att man ställer in vagnen på sidan om man säger?Men går ngn vagn in på tvären o samtidigt att man kan ha e stor hund?tror de flest har så att man lixom kör in vagnen framåt o har hunden på andra sidan.. förstår du?
    Jag tror det var så hon menade med Fast det lät lite knasigt. Tror inte den ska in på tvären
  • stina84
    Sweetangel85 skrev 2010-01-03 20:47:46 följande:
    Stina84: Okej, undrade mest hur mkt som var okej. har nog oxå upp emot 10, fast då rör jag mig nog ngt mer än o bara vara hemma.
    Så länge de inte gör ont och det lugnar ner sig när du vilar så är det ingen fara. Men det är viktigt att du lyssnar på kroppen.
    MaraFara skrev 2010-01-04 08:58:31 följande:
    Hemma igen från ultraljudet.. Tog inte alls lång tid, var därifrån efter 20 min.. En perfekt liten bebis syntes.. Är nu beräknad enligt både UL å SM till den 10 juni, så idag är jag i v 17+3
    Å vad underbart det låter! Vad jag längar. har mitt RUL den 7. Får se om jag får behålla mitt datum sedan kub Har du någon bild att visa upp??
  • stina84
    JuliaIsabella skrev 2010-01-04 11:11:58 följande:
    Vad kul för er som gjort RUL redan en annan får vänta till den 20 :de men har fått mig två tjuvtitt härligt det!! Vet att det blir en lillebror =)
    Jasså vet ni det? Vad roligt Har ni pratat lite namn och så nu då? Det blir ju lätt att köpa kläder oså nu med
  • stina84
    Fina namn Feya är ju inte så vanligt heller och passar jättefint till eran tös
    Ang. vagn så ska vi ha en kronan vagn. Har blivit helt såld på den vagnen
    Ellie84 skrev 2010-01-04 14:51:24 följande:
    Jag har RUL om en vecka.. På måndag.. Längtar..Pratade med en kompis idag då jag så gärna vill veta vad det är men hört fler här i tråden som inte får veta och då berättade hon att dom inte får neka, dom får inte neka information gällande ens grav såvida dom kan se informationen, sr dom inte vad det är såkan dom juh såklart inget säga men dom får inte neka en att veta om man frågar och dom kan se, sa hon...Längtar massa då jag är så massa nyfiken vad det är..Vi hade Feya på flicka men nu är det ändrat till Nova ochpå pojke har vi Melvin eller Joel..Vad ska ni som  bestämt vagn ha för vagn ?*nyfiken*
    JuliaIsabella skrev 2010-01-04 11:21:27 följande:
    Glömde att skriva att vi har som namn Agust men man vet ju aldrig ska nog ha en namn till

Det var fint det namnet Vi har bara 1 namn än så länge och vi vet ju heller inte könet så vi har ett par till vi måste komma på...

Någon som har något bra förslag på ett syskonnamn till våran Salome?

ZettanA skrev 2010-01-04 11:46:16 följande:
    nu finns det magbild på mig i bildtråden oxå! =0) Jag känner mig jätte stor men när jag fotade och kollade på bilderna så ser jag inte alls så tjock ut! ha ha.. vad man kan inbilla sig.
    Vilken fin liten mage! Jag är gigantisk redan... Har bild på magen i v.38 med dottern... Gick nästan 4 veckor till. Var helt gigantisk! Så det kanske heller inte är konstigt att magen redan är stor... Folk som frågar när man ska ha blir chockade när man säger i Juni, de frågar då om det är 2, så säger man nej och det säger inget mer...
  • stina84
    Xtra skrev 2010-01-04 17:23:25 följande:
    Hehe... jag är aktiv inom Örebro Katthem och 2008 hade vi ett syskonpar (katter alltså) som hette Silja och Salome... ...så jag tänkte bara vara lite fräck och föreslå namnet Silja till din Salomes lillasyster... om det blir en bror vet jag inte vad jag ska föreslå
    haha vilka söta kissar Namnet är ju ovanligt och det är ju et krav från oss Däremot så är det för likt ett annat namn som inte klingar bra i varken min mans eller mina öron... Men det är skitsvårt med namn alltså... Fler förslag mottages gärna
  • stina84

Xtra: Riktigt bra sida måste jag säga *mee like*
    Har ett par sidor att gå igenom nu...

dottan55: Ja då förstår jag Men är det inte bättre du väntar med att köpa vagn då tills ni köpt bil??

• stina84

När det börjar närma sig den 24 så kan ju, egentligen vem som helst som vill, starta en ny tråd och länka till den här i den gamla tråden så alla som fortfarande vill vara med, i detta goa gäng vi blivit, hittar smidigt till den nya tråden

• stina84

Summer och Ellie: Tack för tipsen Fast pojknamn är det vi redan har som vi är nöjda med , flicknamn är svårare tycker jag...{#lang_emotions_undecided} Behöver inte heller vara bundet till att börja på S... Tur det är ett par veckor kvar så man har lite tid på sig att funera

Svar på tråden BF Juni 2010!